網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月11日 星期六

世盃外:【有片】傳媒狂屈壓力爆煲 尼馬喊得淒涼 __,尼馬,

(互聯網圖片)即睇尼馬淚灑記者會片段:http://bit.ly/2ABdUAc 巴西於周五國際熱身賽鬥日本,王牌球星尼馬先開紀錄表現不俗,森巴兵團輕 ...


(互聯網圖片)


即睇尼馬淚灑記者會片段:http://bit.ly/2ABdUAc 

巴西於周五國際熱身賽鬥日本,王牌球星尼馬先開紀錄表現不俗,森巴兵團輕取對手3:1,場上輕鬆興奮,真正考驗原來來自場外。賽後尼馬再被問到同卡雲尼及巴黎聖日耳門嘅關係,呢位巨星表示根本冇同球會、教練、隊友不和,講完嬲到掉頭走;之後同巴西領隊迪迪見傳媒,期間迪迪維護尼馬,重申愛將係個好人,講到尼馬悲從中來淚灑記者會。

自從轉會聖日耳門後,尼馬場上發揮出色,但卻傳出佢同卡雲尼不咬弦、不滿教練艾美利、甚至有傳佢後悔轉會,希望重返巴塞。種種傳聞令尼馬不勝其煩,佢於今仗賽後話:「我喺聖日耳門好開心,好有衝勁而且好滿足,我絕對為會球會貢獻100%。我同卡雲尼冇不和,冇不滿教練,事實上我加盟時,佢已經帶領球隊。我淨係想開心,無意打搞任何人,我知自己對球隊有幾重要,亦都知道自己角度,希望你哋會放過我。我冇發脾氣,只係想做我想做嘅嘢,講自己想講嘅說話。」佢愈講愈深入:「我最憎傳言,嗰啲扮作知道晒所有內情嘅人,真係對我好滋擾。大家想知,應該聽我親手講。我同聖日耳門絕對冇問題,困擾我嘅只係傳媒。我只係好單純想贏,想奪取錦標,喺聖日耳門可以做到,所以無論係離開巴塞時,抑或依家,我都好開心。」

情緒明顯受到影響、而且覺得好委屈嘅尼馬,之後跟迪迪會見傳媒,迪迪表示:「對傳媒話尼馬唔滿意我,唔單只係佢,連我都覺得好攰。佢絕對係個好人,大家唔好再誤會。」聽到呢度,尼馬開始流淚,跟手迪迪搭咗搭尼馬大腿,令尼馬更加難忍淚水,所以決定先行離開記者會。

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!