掃呢頁CODE去手機

2017年11月3日 星期五

君馨再發育谷心形胸 張秀文中門大開狙擊 __,張秀文,王君馨,君馨,

邊個性感啲?藝員沈卓盈、張秀文等性感亮相《TVB金禧晚宴暨2018節目巡禮》,沈卓盈以白色tubedress谷出事業線,秀文則以紫色晚裝中門大開晒半球 ...


邊個性感啲?


藝員沈卓盈、張秀文等性感亮相《TVB金禧晚宴暨2018節目巡禮》,沈卓盈以白色tube dress谷出事業線,秀文則以紫色晚裝中門大開晒半球,相當養眼。講到性感亮相是否做足安全措施?沈卓盈笑言:「黐膠紙黐到實晒!郁都郁唔到,最緊要唔好亂郁。」秀文表示亦有準備,但聽到沈卓盈保護措拖充足,反而有點擔心:「都係黐少少膠紙,覺得件衫都貼身,所以覺得都安全。」至於成為人妻的王君馨更加突然升Cup,谷出心形胸,成為「胸中之霸」。

講到新一年的工作,沈卓盈表示有《平安谷之詭谷傳說》以及《特技人》兩套劇未出街,秀文則表示:「我未知呀,上年拍完《同盟》之後就去大陸拍戲,所以手上都冇劇,亦都冇工開!(了解下工作安排?)可能上年返大陸一段幾長時間,所以好多公司嘅人都以為我離開咗!我喺度呼籲我未走,仲有好長嘅約!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!