網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月15日 星期三

陳瀅約猷亨食飯做朋友 __,陳瀅,猷亨,

陳瀅(Jeannie)昨日於沙田出席「TheNorthFace冬季系列」發佈會,Jeannie透露下月會放兩個月長假,返溫哥華探望家人:「我最鍾意聖誕 ...


陳瀅(Jeannie)昨日於沙田出席「The North Face冬季系列」發佈會,Jeannie透露下月會放兩個月長假,返溫哥華探望家人:「我最鍾意聖誕節,每年都好期待可以放假去滑雪,香港唔夠凍、唔夠浪漫。」她續說:「今年單身過,好多人都催我拍拖,搞到我覺得自己係咪有病,不過都享受同家人一齊。」

提到兩年前Jeannie首次到日本滑雪,她默認跟賭王兒子何猷亨同遊,問到兩人有復合機會嗎?她說:「呢刻唔會,我哋間中有約食飯,保持朋友關係舒服啲。」問到猷亨胞弟猷君被指戀上內地名模奚夢瑤,Jeannie指沒有留意。

採訪:羅慧敏

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!