網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月20日 星期一

嚇暈新手媽媽!車婉婉囝囝啃親成功自救 __,車婉婉,

車婉婉公開用「BabyLedWeaning」餵食方法令囝囝啃親經過,與新手媽媽分享育兒經驗。新手媽媽藝人車婉婉昨晚(19日)在fb分享囝囝「BBQ」被 ...


車婉婉公開用「Baby Led Weaning」餵食方法令囝囝啃親經過,與新手媽媽分享育兒經驗。


新手媽媽藝人車婉婉昨晚(19日)在fb分享囝囝「BBQ」被香蕉啃住喉嚨的意外,十分驚險,自己被嚇到喊。事後,她接受東網訪問時解釋用了一個叫「Baby Led Weaning」的餵食方法:「即係啲食物整熟咗,切到一條條,畀BB自己攞嚟食。平時我係整爛啲蕉畀佢食,尋日就切咗一粒畀佢揸住食。我見阿仔食嘢都幾迅速,又有幾隻牙仔,諗住畀佢試吓,點知佢啲牙好利,一咬就咬咗好大舊,跌咗落枱仔度,跟住佢用口啜入去。外國好多BB都係咁自己攞嚟食,點知佢又唔嘥嘢,跌咗又用口啜番佢上嚟。我睇住佢一啜就啜咗入去,即刻啃住,喊唔到,又呼吸唔到,我好驚呀大佬!」

婉婉坦言當時不知所措,囝囝塊面仲谷到紅晒添:「佢個口又唔知點,我將佢反轉趴喺我手臂,係咁拍佢,但我拍完佢都冇吐番出嚟。最後佢好犀利,自己搞掂,佢係自己搏命吞咗舊蕉落去,我要頒個勳章畀佢!」

7個月未Handle到

問可有打算帶囝囝睇醫生?她說:「我尋日好驚之中諗係咪要搵醫生,後尾佢冇事。我睇過好多教急救嘅片段,如果拍完唔成功,真係要即刻搵醫生。依家我講出嚟係想同各位媽咪分享,呢個經驗好恐怖,感覺好難過,希望大家引以為誡,唔好以為個仔幾大舊就當佢大個咗,其實佢都係得7個月人仔,有好多嘢未Handle(處理)到。」

搜購合適餵食儀器

婉婉直言短期內不會再用這個餵法,因為自己已經嚇到好驚:「我標晒汗,全身濕晒。尋日老公唔喺屋企,得我同個仔兩個,但我有講畀老公聽,因為紙係包唔住火。」她表示知道有個合適的嬰兒餵食儀器,會立即購買,再上載於fb與媽媽們分享。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!