掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

容祖兒爆泳兒最快嫁:純粹個人睇法 __,祖兒,泳兒,容祖兒,

容祖兒希望楊受成助英皇員工「上車」。天后容祖兒穿上DeepV裙性感出席英皇珠寶「L’AtelierCindyYeung」高級珠寶系列首飾展,並佩戴價值 ...


容祖兒希望楊受成助英皇員工「上車」。


天后容祖兒穿上Deep V裙性感出席英皇珠寶「L’Atelier Cindy Yeung」高級珠寶系列首飾展,並佩戴價值逾五百萬的藍寶石首飾相亮,更顯高貴!

祖兒坦言平時很少穿低胸裙:「為咗可以呈現首飾嘅美態,件衫要簡單但又唔可以太密實,否則會遮咗件首飾,經過多番考慮終於揀咗呢條裙,我依家唔敢郁又唔敢太大聲講嘢,怕條裙移位。(真空上陣?)唔使,依家啲打底好先進,而且我做足安全措施。」

渴望設計鬱金香形首飾

問會否買首飾送給容媽媽?她指母親甚少佩戴如此隆重的首飾,簡單的單粒鑽石首飾或手錶較適合她。當談及祖兒出嫁時媽咪可以戴上較為名貴的首飾,祖兒即說:「咁娶新抱或者大壽都可以。暫時未諗到咁多。(買嚟獎勵自己?)會!個設計咁靚。我諗Cindy(英皇鐘錶珠寶主席兼行政總裁楊諾思)應該好鍾意花,希望佢設計鬱金香形嘅首飾,因為我好鍾意鬱金香。(想唔想自己設計?)佢邀請我,我肯呀,我未設計過首飾,之前設計過手袋,個感覺好開心。(你設計鬱金香首飾出嫁時戴?)太美麗,但鬱金香唔係結婚嘅花,平時戴都得。結婚話題你都係搵番我公司旗下藝人答,佢哋快過我。(邊個最快?)哈哈……筲箕兒又出場!不過冇人叫我唔好講,佢哋暗啞底都鍾意聽我講。(咁邊個最大機會結婚?阿嬌定阿Sa?)泳兒,係我自己諗,純粹個人睇法。(唔睇好自己?)唔好講我。」

讚霍汶希有無窮精力

另外,提到祖兒的經理人霍汶希(Mani)以七千萬購入山頂豪宅,祖兒表示不知情:「見到佢會恭喜佢,依家啲樓咁難買,佢好努力,有無窮無盡嘅精力工作,佢真係好辛苦,畀啲獎勵家人同自己。(你幾時買樓獎勵自己?)好多喇,而且又未有一個心儀嘅目標,處理好工作先,盡快供晒佢。(有幾多層樓要供?)唔知,係媽咪搞,我負責賺錢,不過我都叫媽咪唔好買住,搞掂晒手頭上嘅先。(Mani話有老闆楊受成借錢畀佢湊夠首期?)楊生實幫,我哋都一齊搵楊生幫手,發起叫楊生幫手大行動,幫英皇員工,希望楊生畀條熱線我哋,當係員工福利,一係珠寶、一係物業,畀楊生揀,公平啲!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!