掃呢頁CODE去手機

2017年11月19日 星期日

睇好馬國明封視帝 王浩信讚實至名歸 __,王浩信,馬國明,

王浩信指如果馬國明攞視帝傑會仲開心呀!無綫小生王浩信、馬國明、蕭正楠、袁偉豪、洪永城、陳山聰等在將軍澳電視城為晚上舉行的《萬千星輝賀台慶》拜神。王浩信 ...


王浩信指如果馬國明攞視帝傑會仲開心呀!


無綫小生王浩信、馬國明、蕭正楠、袁偉豪、洪永城、陳山聰等在將軍澳電視城為晚上舉行的《萬千星輝賀台慶》拜神。王浩信與全台藝員將表演大型序幕歌舞,企正中間獻舞的王浩信說:「好緊張,因為尋晚先係第一次排,今年歌舞好多舞步,自己又企喺明顯嘅位置,因為拍劇排嘅時間少咗,希望唔好出錯。(跳舞你已經最好?)唔好咁講,因為拍劇都冇練一排,陳山聰都跳得好好,佢成日提點我。」

講到今晚台慶奬金奬品超過五百萬港元,王浩信笑說:「自己冇乜抽奬命,希望啦,希望今年有啲運氣。(攞視帝緊要啲?)平常心,邊個攞都開心。(網民推馬國明做視帝?)正呀,馬國明都係實至名歸。(覺唔覺馬國明係威脅?)冇諗咁多,如果馬國明攞更開心,佢好似攞過角色獎,視帝就未攞過,如果佢攞就更加好。(有咩辦法拉票?)希望大家支持《溏心風暴3》,上年自己套劇就距離頒奬禮遠啲,希望今年套劇可以幫到手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!