掃呢頁CODE去手機

2017年11月2日 星期四

未曾目擊驚險一刻 袁偉豪:意外難料! __,袁偉豪,

未曾目擊驚險一刻 袁偉豪:意外難料!

未曾目擊驚險一刻袁偉豪:意外難料!鄭敬基早前拍攝無綫劇集《棟仁的時光》時失足跌落十級樓梯,當日袁偉豪原來亦有份同場拍攝。而年前袁偉豪亦試過勇救拍檔歐陽 ...


鄭敬基早前拍攝無綫劇集《棟仁的時光》時失足跌落十級樓梯,當日袁偉豪原來亦有份同場拍攝。而年前袁偉豪亦試過勇救拍檔歐陽震華(Bobby),Bobby因飯敍時食物落錯位,袁偉豪即時將自己的手指給已反白眼及抽筋的Bobby咬,以免咬到舌頭,其後Bobby被送入ICU「檢回一命」。

而今次鄭敬基受傷,袁偉豪當時亦在場,昨日他受訪時表示未有目擊出事一刻:「當時啱啱休息,係之後睇Playback先知佢受傷。(佢冇話去醫院?)佢一直冇出聲,嗰刻佢冇乜大礙繼續拍,咪冇第一時間去醫院,但都要知會監製發生乜事,之後先知佢條腰受傷!」他指拍劇時出意外難以預料,即使信心十足,拍的時候亦會有一些小事而令意外發生。






鍾意就快D Share啦!