網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月18日 星期六

林穎彤唔受「限奶令」影響:我都唔性感 __,林穎彤,

林穎彤話自己唔性感呀!藝人林穎彤(Bella)到紅磡出席活動,首次以星夢歌手身份公開唱歌,她坦言壓力很大,因此選唱較為穩陣的歌。提到無綫的「限奶令」, ...


林穎彤話自己唔性感呀!


藝人林穎彤(Bella)到紅磡出席活動,首次以星夢歌手身份公開唱歌,她坦言壓力很大,因此選唱較為穩陣的歌。提到無綫的「限奶令」,她透露為台慶準備了Tube Dress,但以前曾發生甩帶事件,因此今年要小心,但覺得「限奶令」對自己沒影響:「衫唔使改,我都唔性感。(贊成嗎?)OK,形象健康好啲。」

說到強姦場面要以意會方式表達,Bella認為強姦劇情會引起觀眾很大討論:「我喺《城寨英雄》個角色鑫鑫被強姦都係意會,得一秒,但已經好足夠,觀眾都好大反應,覺得我好可憐,其實交代到劇情就得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!