掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

咁驚?陳凱琳有未婚夫 鄭嘉穎:唔係我 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳唔通出面仲有.......?藝人鄭嘉穎出席腕錶活動時,他說視腕錶為男士的首飾,覺得可以襯衫表達個人品味,出席不同活動便佩戴不同的款式,現收藏逾廿 ...


陳凱琳唔通出面仲有.......?


藝人鄭嘉穎出席腕錶活動時,他說視腕錶為男士的首飾,覺得可以襯衫表達個人品味,出席不同活動便佩戴不同的款式,現收藏逾廿多隻名錶,他說都是心頭好,不一定要買好貴,最貴一隻價值六位數。早前透露會放假去旅行休息,他說:「忙完台慶先。(去邊度旅行?)唔話你知,放下假。」

早前社交網流出一條陳凱琳的片,片中她自爆有未婚夫,鄭嘉穎聞言驚訝地說:「係咪我?佢講吓笑啫,希望佢係講笑,因為唔係我。(你哋訂咗婚?)覺得可以skip咗呢個step,啲人訂婚,係因為某啲原因唔可以結先至訂婚,可以唔需要,但暫時未。(女友恨嫁?)唔係,佢講笑啫!(聽到佢講都開心?)都開心,要搞清楚係咪我先。(如果聽到佢叫老公更開心?)我哋穩定關係,呢個只係一個稱呼,結婚係一個儀式,緊要唔係表面,最重要兩個人嘅關係,結婚都可以離婚,所以最緊要係關係。(你哋係超越婚紙嘅關係?)係關係好好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!