網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月30日 星期四

倪詩蓓獨力照顧自閉兒無悔周身傷 __,倪詩蓓,

倪詩蓓回港後沒有聯絡前夫黃玉郎。
倪詩蓓獨力照顧自閉兒無悔周身傷已故巨星張國榮初戀女友、黃玉郎前妻倪詩蓓,十三年前為了患嚴重自閉症的兒子移居新加坡,最近又為了兒子回港居住,十多年來獨力 ...


倪詩蓓獨力照顧自閉兒無悔周身傷

已故巨星張國榮初戀女友、黃玉郎前妻倪詩蓓,十三年前為了患嚴重自閉症的兒子移居新加坡,最近又為了兒子回港居住,十多年來獨力撫養照顧,辛酸事不足為外人道,生活上更是難關重重,令她身心俱疲及傷痕纍纍,身上有數不盡的傷口!

久未露面的51歲倪詩蓓,前晚出席We Like HK「努力有明天」勵志感人故事徵集比賽頒獎典禮時透露現居香港,繼而豁達地談及患有嚴重自閉症的17歲兒子Royce,見她神態輕鬆,可見已走出陰霾。她說:「佢喺香港抽到間特殊寄宿學校,都十幾年冇返嚟香港,唔係好習慣啲天氣。(好大犧牲?)咁自己個仔,但都幾辛苦,作為自閉症兒子嘅母親,生活都好艱難,唔容易行到呢步,精神同心理上都好大傷害。」

「冇嘢多,膠布最多」

倪詩蓓指自閉症兒童經常無故發脾氣,已數不清她身上的傷口,繼而指着手上的膠布,開玩笑地稱是聖誕禮物:「成日都有,啲朋友話我屋企冇嘢多,膠布最多。(小朋友有時都會抓到?)會,但我個仔算好,因為好多都有啲敏感動作,會傷害到自己身體,或者身邊人,我自己身體都有好多傷,但依家已經有啲小秘訣去應付。」

倪詩蓓講笑指手上的膠布,是兒子送給她的聖誕禮物。
  • 倪詩蓓講笑指手上的膠布,是兒子送給她的聖誕禮物。
  • 放大圖片
張國榮與倪詩蓓因拍劇朝夕相對而擦出愛火。
  • 張國榮與倪詩蓓因拍劇朝夕相對而擦出愛火。
倪詩蓓兒子身高6呎。
  • 倪詩蓓兒子身高6呎。

十多年來,倪詩蓓對兒子寸步不離,當中最深刻是她受傷未能照顧兒子:「兩年前我喺屋企跌親,夜晚十二點幾我又起唔到身,爬去拎電話叫救護車入院,冇人照顧囝囝,要送佢去兒童醫院。」她表示當時用了大約十個月拐杖,很久沒穿過高踭鞋:「今次着咗高踭鞋,但唔可以着咁耐,平時要着治療嘅波鞋。(要做手術?)唔使,當初以為腫完會好番,結果搞到好嚴重,依家行路都會拐吓拐吓。」

問到與前夫黃玉郎可有聯絡?她沒有正面回答:「我冇同香港嘅朋友聯絡,決定去到新加坡時,一個朋友同自己生活都冇,由朝到晚要照顧小朋友。自閉症嘅人身體上少咗一種賀爾蒙,愈夜愈精神,每晚三、四點先瞓,我呢十三年每日瞓得四小時。」倪詩蓓每天的生活與思想都是兒子,難題日日新鮮,從中學習如何面對,因此她寫了一本書講述自己的奮鬥故事,好讓其他父母作參考處理事情:「都完成晒,依家整理緊。(獨力照顧好辛苦?)係艱辛唔容易,我碰過好多釘,希望對睇咗本書嘅父母有幫助。好似我當初求助無門又咩都唔知,不過依家已經捱過。」她坦言兒子快將成年又是另一個問題:「唔好以為自閉症唔識講嘢唔麻煩,佢哋唔識表達自己。」

另外,問到有否留舊愛意張國榮胞姊張綠萍病逝消息?倪詩蓓說:「我啲時間比較緊湊,冇睇新聞,我呢啲年紀大嘅師奶要喺屋企整嘢食,之後又要拎畀佢,又要寫吓嘢,冇同香港嘅朋友聯絡。(會出席喪禮?)我諗都唔會。」

兒子突然暴瘦

倪詩蓓不時於微博分享與兒子的點滴,本月24日她上載與兒子的照片,但刻意在他面上加公仔圖案,並寫上最近兒子被「某人」照顧突然暴瘦:「多年來兒子身體都是高大健康,因為給予某人的短暫照顧,突然瘦得可怕,好端端的現在還要吃營養奶粉!」事隔兩日,她再留言指兒子已入讀寄宿學校,周末才回家:「前陣子他被人湊到不適當,暴瘦,生病,自閉症患者很容易情緒低落,到時連動也懶惰,連吃也不想。」並上載為兒子炮製的愛心營養餐,努力為他找回健康。 據知,有一段時間,倪詩蓓兒子經常撼頭埋牆或打頭,控制不到自己,而她亦因長時間照顧囝囝,除了試過跌斷腳外,更多次因高血壓入院,身心俱疲。

文:名人組






鍾意就快D Share啦!