網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月20日 星期一

邵珮詩激凸作反 衝擊限奶令 __,邵珮詩,

激罕拋胸的邵珮詩指性感睇場合,不擔心被指博出位。
邵珮詩激凸作反衝擊限奶令無綫台慶昨晚於電視城舉行,一眾女星無視「限奶令」紛紛「胸」群而出,前港姐邵珮詩突然騷Quali晒「八字波」,最終失手露乳貼;沈 ...


邵珮詩激凸作反 衝擊限奶令

無綫台慶昨晚於電視城舉行,一眾女星無視「限奶令」紛紛「胸」群而出,前港姐邵珮詩突然騷Quali晒「八字波」,最終失手露乳貼;沈卓盈則拋「壽包胸」搶鏡;而張秀文、姚子羚、田蕊妮、朱晨麗等亦個個晒事業線,為無綫賀壽。

一年一度的《萬千星輝賀台慶》昨晚假將軍澳電視城舉行,鑑於無綫近日向內部發出「限奶令」指引,外間預計女星們定必收起性感赴台慶,怎料卻剛剛相反,大部分女星昨晚均賣大包,實行借賀台慶之名衝擊「限奶令」。

沈卓盈認收斂

當中要數前港姐邵珮詩最「凸」出,平日罕有性感的她,穿上超低胸晚裝亮相大晒「八字波」,雖然失手露乳貼,但已成功搶盡一眾女藝人「峰」頭。對於被指走光,邵珮詩說:「冇走光呀,黐得嘅地方都黐咗,可能係電視畫面睇得模糊啲,我件衫前面有塊紗布。(衣着咁大膽!)今日係無綫五十周年嘛,梗係要着得隆重啲,一年一次啫。(唔擔心被人話博出位?)唔擔心,大家都知我唔係啲咁嘅人。」沈卓盈則以銀色「壽包胸」上陣,問到可擔心「違規」?她笑說:「無綫生日大日子,梗係要着靚啲,未收到(限奶令)通知前件衫仲更加性感。(即係收斂咗?)係呀,呢件高貴啲。」

邵珮詩
  • 邵珮詩
沈卓盈輕輕俯身,事業線盡露。
  • 沈卓盈輕輕俯身,事業線盡露。
昔日乖乖女形象的姚子羚,近期頻頻性感示人。
  • 昔日乖乖女形象的姚子羚,近期頻頻性感示人。

張秀文以黑色高衩透視晚裝、中門大開上陣,盡晒事業線。她稱:「一開始聽到Memo(限奶令)好驚,以為有啲咩禁制,後來聽到高層同藝人有回應,覺得適當場合着適當嘅衫,唔會紅牌出場。(真空上陣?)都係,冇咩空間可以着太多,緊張到語無倫次,原來自己個極限可以再推後。」穿紅黑色谷胸晚裝的莊思敏,與視后田蕊妮同樣胸前Deep V Deep到肚臍,莊思敏坦言懶理指示:「自己呢套衫一早已經準備咗。公布呢樣嘢可能係要照顧女藝人覺得唔舒服,要照顧呢啲女藝人,我着到咁係舒服同自在。」

張秀文繼續性感,懶理「限奶令」。
  • 張秀文繼續性感,懶理「限奶令」。
劉佩玥的事業線比笑容更吸睛。
  • 劉佩玥的事業線比笑容更吸睛。
湯洛雯罕有性感。
  • 湯洛雯罕有性感。

高海寧收起「胸」器

前港姐冠軍麥明詩以黑色吊帶低胸裝出現,有點內衣Feel,她表示:「件衫係之前借落,新措施都係想保護女藝人,但唔係限制我哋,衣着仍然有自由。(似內衣款!)係有呢個元素,呢排Fashion興內衣外着。」至於姚子羚和朱晨麗亦低胸示人,而透視裝上陣的胡定欣佩戴英皇珠寶贊助超過800萬元的鑽飾,非常搶鏡。

面對性感的田蕊妮,陳豪目不斜視。
  • 面對性感的田蕊妮,陳豪目不斜視。
與陳山聰行紅地氈的高海寧,打扮密實。
  • 與陳山聰行紅地氈的高海寧,打扮密實。
過氣緋聞情侶陳展鵬與胡定欣大方翹手。
  • 過氣緋聞情侶陳展鵬與胡定欣大方翹手。
朱晨麗是有料之人,好嘢唔怕晒。
  • 朱晨麗是有料之人,好嘢唔怕晒。

平日喜愛性感的高海寧、張曦雯、陳自瑤、王君馨及岑麗香等,卻收起「胸」器打扮密實,而「封前露後」的張曦雯,卻以一招露底褲邊挽回丁點聲勢。

文:影視組






鍾意就快D Share啦!