掃呢頁CODE去手機

2017年11月27日 星期一

拍劇換獎?苗僑偉勁愕然:唔會做呢啲嘢 __,苗僑偉,

苗僑偉否認拍劇換獎。出爐馬來西亞視帝苗僑偉出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式,他被問到如何慶祝攞視帝?他笑指與太太戚美珍買煲仔飯食,食 ...


苗僑偉否認拍劇換獎。


出爐馬來西亞視帝苗僑偉出席邵氏兄弟與內地網站合拍的網劇《守護神》開鏡儀式,他被問到如何慶祝攞視帝?他笑指與太太戚美珍買煲仔飯食,食完就瞓。至於問到可會再搞慶功宴?他笑謂:「嗰晚食消夜當慶咗㗎喇,依家又要開工,之後都會有通告,去到12月尾。(朋友叫你請食飯?)爭住先啦,邊個請都冇所謂。(開心完未?)完㗎喇,收拾心情拍劇呀!」

問到會否擔心被指用拍劇換獎?他反應愕然說:「吓?喺呢個圈咁耐,都唔會做呢啲嘢啦。(覺唔覺得自己要脅到王浩信、馬國明?)點解咁講呀?(你係大熱?)真係大熱咩?冇所謂啦,我都一把年紀,都等咗四十年啦,有就開心,冇就再鼓勵自己」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!