掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

謝霆鋒參如米芝蓮晚宴挑戰甜品 __,霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒好犀利呀!藝人謝霆鋒到澳門與6位國際名廚參如米芝蓮晚宴,第二年出席的霆鋒這晚負責炮製「玫瑰泡芙及荔枝啫喱,玫瑰花瓣及香芹籽麵包條」。他認為做甜品很 ...


霆鋒好犀利呀!


藝人謝霆鋒到澳門與6位國際名廚參如米芝蓮晚宴,第二年出席的霆鋒這晚負責炮製「玫瑰泡芙及荔枝啫喱,玫瑰花瓣及香芹籽麵包條」。他認為做甜品很難:「甜品冇得救,入咗焗爐冇得加、減嘢,最有挑戰性。」他指這甜品要配合玫瑰及回憶的主題,又要現場擺盤,因此壓力很大:「創作嘅時候已經試過好多百次,但做1個同依家做600個好唔同。」他透露自己是首位到場,26日已來到適應廚房和焗爐,覺得每個焗爐都有自己的脾氣。問到有否機會與其他大廚交流?霆鋒坦言有,從譚國鋒身上學了很多:「中廚點可以咁乾淨?屋企唔會有中廚啲架生。(想挑戰咩菜色?)唔係想挑戰咩菜色,而係喺廚房每日都有新嘢學習。尤其做咁大量,每個通風口、每道門向邊邊,碟上啲粉可能吹歪咗都要計哂。」

明年開美食演唱會

新歌方面,他表示已準備了:「好快會推出。(2018年開騷?)唔係。我希望個騷係新嘅形式,我唔敢話開騷,可能係個美食嘉年華連concert。搞緊,但批文唔係咁易,因為我希望有好多元素。」他指《鋒味》的理念的是大家一起體驗,不是單單買或吃,又笑言如果易就唔好玩:「場地搵緊,好關鍵,室外太多控制唔到,室內又唔夠多人。(想幾多人?)我唔識,總之希望達到呢個目標。人數唔緊要,唔一定要3千或1萬人,係氣氛要好。」

繼續避談王菲

提到早前在蔡卓妍(阿Sa)生日會見過鍾欣潼(阿嬌)男友賴弘國,霆鋒笑說:「佢哋見家長!但我梗係唔評價啦,我哋係同事、朋友廿年啦,咁熟,佢哋開心就得啦。(你唔帶女友王菲?)人哋見家長。」他坦言尚有兩集《鋒味》要拍攝,但不會邀請阿菲:「我唔鍾意將自己感情嘢擺上銀幕。(你哋好少機會一齊幕前出現?)唔係咁……我希望做嘢就係做嘢。(阿菲有冇試過你呢個新甜品?)唔答呢啲啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!