網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月5日 星期日

演師傅戲寶《牡丹亭驚夢》 龍劍笙:好難忘 __,龍劍笙,

粵劇《牡丹亭驚夢》將於12月公演。粵劇名伶龍劍笙(阿刨)到金鐘出席「龍劍笙:《牡丹亭驚夢》」記者會,與兩位花旦李沛妍及鄭雅琪,演員梁煒康、關凱珊、新娛 ...


粵劇《牡丹亭驚夢》將於12月公演。


粵劇名伶龍劍笙(阿刨)到金鐘出席「龍劍笙:《牡丹亭驚夢》」記者會,與兩位花旦李沛妍及鄭雅琪,演員梁煒康、關凱珊、新娛國際負責人丘亞葵,齊齊接受傳媒訪問,宣布12月起在港演出內容,現場有近半百位粉絲到場支持阿刨再次在香港獻藝!

感謝粉絲長情

記者會上,阿刨在一副寫有「牡丹亭驚夢」的書法上簽名,又接受粉絲們獻花,祝賀她11月4日生日快樂,以及演出成功,她說:「我心情係開心嘅,多謝粉絲們長情,生日願望希望身體健康,世界和平,大家開心,演出成功!」

合作愈見純熟

提到今次在演出上會否添加新元素,她說:「我一演師傅嘅戲,就唔諗其他,師傅點教我,我就循住風格去做,希望做得好,師傅好多嘢我都好難忘,師傅講過演出自然就得,記熟劇本,人物性格係點,同花旦係點交流,唔需要額外加其他,自然去做就得,不過我自問係望塵莫及!(同李沛妍及鄭雅琪已經合作純熟?)我哋之前合作過,今次係第三度合作,佢哋好聰明用功,進步好多!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!