網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月14日 星期二

余文樂晒女友「合照」 網民:似足女王 __,余文樂,

余文樂生日低調晒「合照」,女友王棠云霸氣坐喺梳化!尋日係男神余文樂36歲生日,沐浴愛河中嘅佢獲台灣女友王棠云(Sarah)為佢整蛋糕又落廚Sweet爆 ...


余文樂生日低調晒「合照」,女友王棠云霸氣坐喺梳化!


尋日係男神余文樂36歲生日,沐浴愛河中嘅佢獲台灣女友王棠云(Sarah)為佢整蛋糕又落廚Sweet爆慶祝生日,但佢哋就未有上載合照!而今日凌晨樂仔就終於喺Instagram上載兩人「合照」喇!

不過相中嘅兩人隔幾丈遠,樂仔就被一班親朋戚友包圍,而女友就喺相嘅左下角,自己坐喺梳化!雖然「你我相隔多麼遠」,但網民都留言「事業愛情雙豐收」、「甜到漏你贏曬(晒)」,仲話Sarah似足女王咁勁霸氣!樂仔就留言:「開心。感恩謝謝你們❤️」睇嚟Sarah深得樂仔家人同朋友歡心,成功融入余家,唔知佢哋幾時有好消息公布呢?

而組合Super Girls成員Yanny(陳穎欣)監製男友陳考威(Gareth)都有上載兩人同樂仔合照,不過Sarah就好低調冇一齊影!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!