掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

神同步!杜如風潮跳「賤萌舞」 __,杜如風,

好正!近期熱爆社交網、嚟自日本「賤萌熊」跳嘅「賤萌舞」,連「旅遊達人」杜如風都跳埋一份。今日佢喺社交網上載一條跳「賤萌舞」嘅短片,見佢手舞足蹈跳得相當 ...


好正!


近期熱爆社交網、嚟自日本「賤萌熊」跳嘅「賤萌舞」,連「旅遊達人」杜如風都跳埋一份。今日佢喺社交網上載一條跳「賤萌舞」嘅短片,見佢手舞足蹈跳得相當出色,手揈揈、左扭扭、右扭扭,仲跳得好起勁,真係好有跳舞細胞咁款,佢仲嚟個同「賤萌熊」神同步!

網民都話跳得出色,跳跳吓仲有隻「賤萌熊」走埋出嚟一齊跳,佢仲留言話:「我杜如風Shopping你地(哋)就見得多吖,杜如風Dancing你又見過未?等我今日就跳隻『賤萌舞』俾(畀)你地(哋)睇!」佢仲搞鬼咁封咗自己做「賤萌風」添呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!