網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月29日 星期三

眼傷有好轉 古天樂想帶父母過白色聖誕 __,古天樂,

古天樂話佢嘅眼傷開始好轉。藝人古天樂(古仔)出席於又一城舉行的「又一城‧快樂聖誕」開幕禮暨聖誕樹亮燈儀式活動,古仔主持亮燈儀式,現場有不少女仔踢腿跳舞 ...


古天樂話佢嘅眼傷開始好轉。


藝人古天樂(古仔)出席於又一城舉行的「又一城‧快樂聖誕」開幕禮暨聖誕樹亮燈儀式活動,古仔主持亮燈儀式,現場有不少女仔踢腿跳舞,更示意叫古仔齊齊跳,不過他就沒有跟着跳,現場氣氛有少許尷尬。古仔於台上又用法文說「聖誕快樂」,更魔術變出聖誕花,裝飾聖誕花環,司儀問他會否在家布置聖誕樹,他坦言都會。古仔坦言今年聖誕都有假期,希望放一個白色聖誕。司儀又問他有否試過於巴黎過聖誕,他謂:「巴黎就去過好多次,印象中聖誕都試過一次,巴黎鐵塔啲燈都好靚。」

半個月覆診一次

之後古仔接受傳媒訪問時,他表示原本打算帶父母去旅行,但原來父母約了人,現在看看父母能否調動到,跟他一同去旅行。問是否很久未試過白色聖誕,他謂:「唔係好耐,係未試過過飄住雪嘅白色聖誕,難得有假期,都想帶父母去旅行,之前嘅眼傷開始好轉,已經拆咗線,依家只係每個月覆診一次,半年沒問題就冇事。」

想去芬蘭睇北極光

問到最近拍電影又引致椎間盤凸出,古仔謂:「好番嘞!嗰三、四日要拍打戲,一邊進行針炙,一邊電療,可能拍動作戲血液循環好,快啲好番。(辛苦命?)係呀!唔做唔舒服。」至於旅行想去甚麼地方,古仔坦言想去芬蘭看北極光,但頭尾機程時間耐,驚唔夠時間,記者提議他去日本,他又指日本太多遊客,又笑指他不是帶女朋友去怕甚麼時,他謂「帶父母去,太多人費事麻煩」

戥宣萱開心

說到宣萱剛剛於吉隆坡奪得視后獎項,古仔坦言不知道,他謂:「我真係唔知,都戥佢開心,會諗吓送乜嘢禮物畀佢。(想唔想拍劇攞視帝?)有合適都想拍,但係視唔視帝唔係重點,最緊要劇本同拍檔好,好似宣萱咁,大家熟啲再合作會好啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!