網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月8日 星期三

黃又南:C1:黃又南秘撻索爆富貴千金 __,又南,黃又南,

黃又南封盤喇!歌手出身的黃又南近年轉向商界發展,生意愈做愈有起色,有事業之餘,就連愛情運都催旺埋,暗撻珠寶商千金兼珠寶設計師莊莎娜(Sarah)。最近 ...


黃又南封盤喇!


歌手出身的黃又南近年轉向商界發展,生意愈做愈有起色,有事業之餘,就連愛情運都催旺埋,暗撻珠寶商千金兼珠寶設計師莊莎娜(Sarah)。最近忙於籌備演唱會的又南,大前晚出動其寶馬「戰車」,做柴可夫接載熱褲上陣的Sarah,由銅鑼灣過海往太子食雞煲撐枱腳,又南更有風度地為女方開車門,二人歎足兩個半小時才埋單走人。

現年34歲的黃又南,最近與拍檔徐天佑合體籌備明年在紅館舉行的《SHINE*MOMENTS Live2018》演唱會,轉戰商界發展的他,除了忙演唱會工作外,又打理其眼鏡生意,以及與緋聞女友杜如風合作時裝品牌,生意愈做愈順,最近還設計手錶,可謂百足咁多爪!

非常啱Key

又南除了事業有起色,原來「女人緣」一樣爆旺,先後跟「旅遊達人」杜如風、圈外空姐女友傳緋聞,今年初又被拍得與內地女星朱聖禕Shopping,雖然又南自稱現時單身沒有女朋友,但最近發現他秘密撻着珠寶店老闆莊哲猛的千金、新進珠寶設計師Sarah Zhuang,據知,兩人是經朋友介紹認識,加上又南開始涉足設計行業,與Sarah格外投契。

細心有風度

日前晚上8時半,記者在銅鑼灣發現又南與Sarah往取車,又南有風度地為女方開車門,之後驅車過海前往太子一間雞煲店撐枱腳。穿熱褲的Sarah,落車後隨又南到雞煲店,原來細心的又南早已訂位,兩人去到即獲安排入座,免得太子女在門外苦等。

兩人撐枱腳撐足兩個半小時,醫飽肚的又南先行去櫃枱埋單找數,期間碰見相熟的男性朋友,於是寒暄幾句,而Sarah則站在旁邊等候,未知又南是否怕悶親對方,即醒目地急急上前再次為Sarah開車門,讓女方先行上車等,而又南就繼續跟友人吹水,兩人傾多一會,又南便匆匆上車,再做柴可夫送Sarah離開。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!