掃呢頁CODE去手機

2017年11月27日 星期一

傾家蕩產!Celia K.自資八百萬買磚頭 __,Celia K.,郭穎兒,

CeliaK.靠自己買樓!模特兒郭穎兒(CeliaK.)今年三月誕下囡囡Galia後,雖然忙於照顧愛女,但仍常常注意樓市動向,希望再入市買樓作保值。C ...


Celia K.靠自己買樓!


模特兒郭穎兒(Celia K.)今年三月誕下囡囡Galia後,雖然忙於照顧愛女,但仍常常注意樓市動向,希望再入市買樓作保值。Celia K.在社交網宣布好消息,成功被抽中,以約八百萬元買入匯璽II的一房單位,更打趣留言說:「嚟緊有排食粥水!」

買磚頭最保值

已是第三次買樓的Celia K.接受東網電話訪問,表示頭兩次所買的物業已一早放售,並賺有七位數字,更笑言今次再入市,是傾家蕩產用盡積蓄!她說:「我有買股票,但股票始終大上大落,都係磚頭最穩陣最保值,投資物業咁耐以嚟冇輸過!呢個係今年最後一個港鐵上蓋嘅盤,我都係因為咁而去入票去抽,呢個單位300幾呎,都係買嚟作投資保值。(老公有冇資助?)佢有問我使唔使資助,但我想靠自己,想自己名下有舊磚頭,今次用盡自己積蓄,哈!自從賣咗之前兩個物業後,呢兩年都想再入市,都抽咗七次,今次抽中當然開心!」

再生B隨緣

成功抽到新樓,Celia K.笑言冇特別慶祝,因囡囡大過天,只是一家三口去主題樂園享受家庭樂。至於會否再生B?她說:「隨緣!不過都想囡囡有個弟弟或妹妹,唔想得佢一個咁悶,有個手足可以陪吓佢。我生仔生女都一樣喜歡,老公反而想再生多個女!囡囡已經成為佢嘅生活重點,佢已經冷落咗我,哈!每日佢都一定抽至少半個鐘,教吓個女或陪玩外,日日凌晨四五點,佢都主動起身去換片餵奶,晚晚又會攬住佢瞓!生咗個女後,老公係好大改變。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!