網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月2日 星期四

唔做胸部按摩 唐詩詠晒Deep V最緊要靚 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠話佢平時唔會按摩個胸。藝人唐詩詠以DeepV裝出席活動,大晒線頭,十分搶眼。提到她狀態大勇?她笑言感到怕醜。問到是否好嘢唔怕晒?她說:「最緊要靚 ...


唐詩詠話佢平時唔會按摩個胸。


藝人唐詩詠以Deep V裝出席活動,大晒線頭,十分搶眼。提到她狀態大勇?她笑言感到怕醜。問到是否好嘢唔怕晒?她說:「最緊要靚,性感定義唔同,高貴性感都得,今日有關女性奬項,凸顯女性信心。」她稱平時不會按摩胸部,一星期三次健身。至於拍劇可否性感?她說:「睇角色,但係露點就一定唔會,呢個係我底線,係電影尺度。」她透露在《神探高倫布》試過背部全裸演出,可以嘗試穿內衣褲,感覺更大膽,作為演員是無界限。

提到唐詩詠快閃在中環派餅,被不少男士圍?她說:「冇嚇親,多謝佢哋,因為唔知有咩途徑畀佢哋去試餅,之後會再快閃。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!