網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月10日 星期五

新《流星》杉菜曝光!沈月鄰家Feel取勝 __,沈月,

沈月與大S(中)一樣有獨特氣質。2001年播出嘅台灣偶像劇《流星花園》由言承旭、周渝民、吳建豪同朱孝天組成嘅F4擔任男主角,而女主角就係台灣女星徐熙媛 ...


沈月與大S(中)一樣有獨特氣質。


2001年播出嘅台灣偶像劇《流星花園》由言承旭、周渝民、吳建豪同朱孝天組成嘅F4擔任男主角,而女主角就係台灣女星徐熙媛(大S)。當年呢套劇風靡中港台,仲令一班男女主角人氣一時無倆!

相隔16年之後,製作人柴智屏終於宣布開拍新版,而男女主角亦一直成為大家最關注嘅話題,昨日柴智屏喺上海為新版《流星花園》舉行發布會,正式宣布新F4成員,佢哋分別係王鶴棣、官鴻飾、梁靖康同吳希澤,當中王鶴棣飾演道明寺、官鴻飾演花澤類,梁靖康演美作、吳希澤就演西門彥,至於女主角杉菜就由內地女星沈月飾演。

沈月1997年喺湖南出世,今年演出過演青春劇《致我們單純的小美好》,擁有一頭短髮嘅佢氣質亦非常清新,雖然冇驚為天人嘅外表,但就勝在似鄰家女孩,佢仲話接到電話得知自己有得演杉菜,直頭開心到着住睡衣喺屋企樓下跑咗兩圈!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!