掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

有圖!言承旭林志玲合體 情侶裝做Gym __,志玲,言承旭,林志玲,

言承旭同林志玲突然再傳出復合,今日就有兩人合體照曝光!42歲台灣女神林志玲同言承旭再傳出復合,早幾日林志玲就喺社交網透露去咗馬來西亞工作,仲狂晒靚相非 ...


言承旭同林志玲突然再傳出復合,今日就有兩人合體照曝光!


42歲台灣女神林志玲同言承旭再傳出復合,早幾日林志玲就喺社交網透露去咗馬來西亞工作,仲狂晒靚相非常風騷!之後就有讀者向當地媒體爆料,話10號喺吉隆坡機場見到言承旭出現,馬來西亞媒體就去到林志玲下榻酒店等候,點知真係見到兩人一齊返酒店添!雖然佢哋都冇承認復合,但今日最新發展就係兩人合體照曝光!

有網民就話尋日(11日)見到佢哋着住全黑情侶運動裝上健身室,林志玲就喺櫃檯簽名,而言承旭就喺後面靜靜等候,默契十足好似老夫老妻咁!

不過就未知是否新相,而雙方經紀人對復合一事亦未有回應,但粉絲就相當期待兩人「承認」喜訊喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!