掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

【被雞仔聲出賣】林志玲孖言承旭酒店做Gym 網民:表現似老夫老妻 __,志玲,言承旭,林志玲,

情纏14年嘅言承旭同林志玲今日驚傳世紀復合,兩人被影到現身吉隆坡出入同一酒店,有網友噚日更捕獲兩人着黑色情侶裝去健身室,言承旭戴cap帽遮樣,右手拎住 ...


情纏14年嘅言承旭同林志玲今日驚傳世紀復合,兩人被影到現身吉隆坡出入同一酒店,有網友噚日更捕獲兩人着黑色情侶裝去健身室,言承旭戴cap帽遮樣,右手拎住一大樽水,跟喺林志玲後面似足護花使者,林志玲就負責喺櫃台簽名辦登記手續,表現似老夫老妻好有默契。

爆料網民仲笑林志玲嗰把獨特嘅雞仔聲,一聽就認出:「真的啊!她還問我是不是third floor,她聲音多有特點了。」網友紛紛祝福:「言先生去gym的裝扮也太consistent了!一模一樣!真心祝福!」、「復合挺好的,趕緊結婚吧!」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

網民話一聽到林志玲把雞仔聲就認到佢哋。(互聯網圖片) (微博圖片) (資料圖片)
(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!