掃呢頁CODE去手機

2017年11月12日 星期日

ig女神卓楓而VS蜜桃胸陳庭欣 __,庭欣,女神,卓楓,陳庭欣,

大家Like邊個多啲呢?卓楓而同埋陳庭欣都貴為女神,大家又鍾意邊個多啲呢?卓楓而簡介:模特兒出身的卓楓而貌似女星Angelababy,其ig吸引逾10 ...


大家Like邊個多啲呢?


卓楓而同埋陳庭欣都貴為女神,大家又鍾意邊個多啲呢?

卓楓而簡介:

模特兒出身的卓楓而貌似女星Angelababy,其ig吸引逾10萬網友追蹤,被封為ig女神。她轉型簽約娛樂公司出歌勇闖樂壇,今年更推出寫真集,找來Angelababy御用攝影師Mikoco親自操刀。她近日推出新歌《end of time》,反應不俗。

年齡:26歲

身高:1米68

三圍:32B、23、33

學歷:香港理工大學社會科學系畢業

陳庭欣簡介:

2010年參選港姐奪冠並加入無綫,憑33.5C上圍獲封「蜜桃胸」。陳庭欣(Toby)早年多擔任主持,近年參演劇集,演出具話題性, 如在劇集《致命復活》被「一秒姦殺」棄屍荒野,以及在《踩過界》飾演跨性別人士,以特技做出女相男身效果,當中有全裸出浴及半裸賣醉的「露點」戲份。

年齡:30歲

身高:1米70

三圍: 33.5C、22.5、34

學歷:英國曼徹斯特大學環境科學系畢業

ori ent

9月23日

寄給 我

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!