掃呢頁CODE去手機

2017年11月8日 星期三

【首發即壞】iPhone X螢幕疑故障 果迷:係咁閃 好似閃電咁 __,iPhone,iPhone X,

果迷期待的蘋果新一代iPhoneX手機於上周五(3日)首日發售,隨即有用家出現壞機情況。讀者陳小姐自本周日起使用其iPhoneX,但一天後即發現螢幕疑 ...




果迷期待的蘋果新一代iPhone X手機於上周五(3日)首日發售,隨即有用家出現壞機情況。讀者陳小姐自本周日起使用其iPhone X,但一天後即發現螢幕疑故障不停閃動,「最惡劣時斷秒計係咁閃,好似閃電咁,打字打唔到,睇又睇到頭暈!」她已把壞機拿回蘋果店,但因缺貨需等兩周才可換機,直言對蘋果產品略感失望。

任職會計的陳小姐稱,上周五iPhone X首發當日,她一早約8時到電訊網絡商店外排隊購買新機。當新機到手後,她先將舊有iphone 7 plus的資料備份,還特意為新iPhone X「裝身」,「買晒所有嘢,配件全部搞掂晒」;到本周日才第一日使用iPhone X,詎料周一早上即發現故障,螢幕不停閃動。

「周一朝早開始(iPhone X)個螢幕間竭喺度閃,初時可能係幾分鐘,或者幾個字(數十分鐘)先閃一陣間,但到下晝就不停咁閃,閃到用唔到,係打唔到字嗰隻!」她於是把手機拿到IFC的蘋果專門店檢查,「職員睇完話冇得救,要換機,但冇機要等2星期。」她最終由職員開出單據,打算稍後憑單據到店換機。

陳小姐不忿說:「最唔抵係第一批攞機,第一個鐘頭攞機,諗住自用唔炒啦,但點知用兩用就冇得用!」她續稱:「本身第一日好開心,所以幫佢(iPhone X)裝晒身諗住長用,好彩部7 plus冇掉到。」

原來陳小姐自iphone 4開始已用蘋果手機產品,是忠實果迷,過去亦從未發生類似事件。不過,她不諱言經過今次,對蘋果品牌稍稍失去信心,「成一萬蚊部iPhone X,又話機王,冇諗過用一日就壞......講得呢部機咁好、咁特別,冇諗過會一出就壞,唔值咁多錢囉!」

蘋果公司發言人回應《蘋果》稱,將會跟進有關事件,希望接觸到有關顧客,收機檢查後,以確定程式上出現何種問題,並盡快安排換機。發言人指迄今並無收過同類型投訴,相信陳小姐的個案屬個別例子。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568



讀者陳小姐的iPhone X疑故障,螢幕時光時暗不停閃動。(事主提供) 蘋果職員開出單據,當中清楚寫有「iPhone X display keep flashing」的字句。

鍾意就快D Share啦!