掃呢頁CODE去手機

2017年11月29日 星期三

【拍拖湊仔兩個樣】 陪孖仔公園餵蚊 Isabella 勁唔耐煩 __,Isabella,梁洛施,

同小小超劃清界線,Isabella專心湊仔,dry足六年,最近終於有仔埋身。上月尾,本刊直擊Isabella同新歡在圓方拍拖睇戲,兼消夜直落。其間男方 ...




同小小超劃清界線,Isabella專心湊仔,dry足六年,最近終於有仔埋身。上月尾,本刊直擊Isabella同新歡在圓方拍拖睇戲,兼消夜直落。其間男方更捉住Isabella玉手狂啜三十三啖,又隔住口罩goodbye kiss,好癡纏。拍拖還拍拖,Isabella湊住三個李家金叵羅,同「小小超」一早有共識,一切要以三子行先。

「Richard唔會干涉佢嘅私生活,總之Bella湊得三個仔妥妥當當,Richard都唔會詐型。就算Bella依家有拖拍,佢一定搞掂晒啲仔,照顧好佢哋,夜晚先抽時間出去拍拖。」Isabella身邊人說。

平日將大部分時間放在三個仔身上的Isabella,早前跟新保鏢團隊,帶一對孖仔到淺水灣公園放電。當日所見,已經七歲的孖仔H&N,無論樣貌、身高同打扮都倒模一樣,非常可愛。二人在公園擒高擒低,精力無限。但著住短裙的Isabella,因為公園多蚊,不停左抓右抓,極不耐煩兼面燶燶,同本刊早前拍到她密會新歡時的含春樣,天淵之別!不過她仍相當警覺,不時四圍張望,又為孖仔影相。至晚上,三母子會合梁母及大仔去開餐,有母親幫忙,她才顯得輕鬆點。

由於三個仔比較好動,齊齊出外放電較為大陣仗,有時Isabella媽媽帶三個孫去公園玩,便要出動三個保鏢貼身睇實,實行人盯人。其間大仔長治比較喜歡獨自玩,跟孖仔H&N較少交流。

相關新聞:

搬新竇換保鏢班底 熱戀梁洛施甩李澤楷監控

http://bit.ly/2hX74gf

李氏後人學節儉 Isabella拖孖仔幫襯老麥好貼地

http://bit.ly/2idBK0H

全天候保護 李嘉誠七孫容貌罕有曝光

http://bit.ly/2AbsD7a

鍾意就快D Share啦!