掃呢頁CODE去手機

2017年11月29日 星期三

李氏後人學節儉 Isabella拖孖仔幫襯老麥好貼地 __,Isabella,梁洛施,

李嘉誠作風低調樸實,就算Isabella已經唔係李家媳婦,但都唔敢違背長輩心意,唔只自己嘅打扮同飲食行平民化路線,就連對三個仔嘅教養,都係貫徹李家作風 ...




李嘉誠作風低調樸實,就算Isabella已經唔係李家媳婦,但都唔敢違背長輩心意,唔只自己嘅打扮同飲食行平民化路線,就連對三個仔嘅教養,都係貫徹李家作風,同「千億孫仔」身份相映成趣。

Isabella教仔跟足李家規矩,行樸實無華嘅路線,清一色cap帽、T恤、短褲加波鞋。相比起時下家長,唔少都會幫啲仔女著得靚少少做型仔、靚女,但Isabella唔同,唔會買貴嘢俾啲仔著,玩具都唔會亂買,貼地過好多平民。就算出入、飲食嘅地方亦好平民化,早排見佢哋幾仔乸同幾個親友齊齊喺老麥開餐。阿仔有得食漢堡包飲汽水,已經表現得好開心好滿足,仲不時手舞足蹈添。

除咗教,Isabella仲會身體力行以身作則,佢呢日呢身打扮,咪就係同上次夜會四眼男嗰晚一樣囉,藍色連身短裙、白波鞋、口罩,只係孭嘅由布袋變為Longchamp,全身無名牌,咸不剌(冚嘭唥)平民服飾,就連見得吓人嘅首飾都無喺佢身上出現過!

相關新聞:

搬新竇換保鏢班底 熱戀梁洛施甩李澤楷監控

http://bit.ly/2hX74gf

【拍拖湊仔兩個樣】 陪孖仔公園餵蚊 Isabella 勁唔耐煩

http://bit.ly/2iZ9ZWO

全天候保護 李嘉誠七孫容貌罕有曝光

http://bit.ly/2AbsD7a
Isabella帶兒子吃平民快餐
兩子在老麥吃得很開心
母子的打扮都很樸實,Isabella的服飾與四眼男約會時的打扮一樣

鍾意就快D Share啦!