網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月16日 星期四

Let it Go!樂基兒 [壹週刊 - 1445] __,樂基兒,基兒,M1,

豪語錄LetitGo!樂基兒樂基兒從來是這麼近那麼遠。一個原本只屬於時裝、名人版的名字,因為成為黎明的另一半,在娛樂版出現的頻密度,比起天王公司旗下的 ...






豪語錄

Let it Go!樂基兒

樂基兒從來是這麼近那麼遠。一個原本只屬於時裝、名人版的名字,因為成為黎明的另一半,在娛樂版出現的頻密度,比起天王公司旗下的藝人還要多。婚姻四年玩完,樂基兒沒有一哭二鬧,純粹撇脫離開,重新開始。五年後今日,剛剛開始第二段婚姻的樂基兒接受訪問。比起新電影中揸槍做 SDU,大家更有興趣當日同黎明離婚是誰先提出!

空中飛人

八月再做人妻的樂基兒,跟從事有機食物生意的 Ian Chu在美國 LA拉埋天窗。新婚三個月不夠便埋位開工, Gaile分外神采飛揚,面對場地狹小,人又多,心情半點不受影響。習慣新的稱呼?「都慣!因為其實都好多人不停叫我朱太!」 Gaile甜絲絲說。 Gaile說再婚不代表失去自我,生活一切如常,繼續半年時間香港,三個月美國,三個月峇里或其他地方。聚少離多,不怕影響感情嗎? Gaile搖搖頭堅定說:「 No!每個人嘅關係,要嘅嘢唔一樣,在我來說,一段關係最重要是大家各自工作,可以坐埋一齊大家交換意見,溝通是好重要。再講,拍拖時先生已知道我個時間表,佢自己都成日飛,好忙,但係佢會俾 surprise我,試過飛去我做嘢嘅地方探我,係好簡單嘅嘢,我已經好開心。」





同老公都是煮得之人,兩人在港期間最愛下廚為樂。





今年八月同圈外人 Ian Chu於美國拉埋天窗。

愛簡單

跟黎明的一段情,至今依然令人津津樂道。四年婚姻於一二年結束,樂基兒沒有公開說過對方半句,直接問她對前度男友怨恨,她坦白說:「 I don't want to talk about that!」但拐個彎問她是否一個愛恨分明的人,她又不介意將心中所想公諸同好。「我諗自己係一個樂天性格嘅人,覺得愛與恨唔需要天天去定義,其實愛好簡單,唔需要太複雜,等如你好多嘢想做,但唔代表好大壓力,應該享受過程。」用五年時間收拾心情再披嫁衣,樂基兒除了生性樂天,意想不到是她比想像中硬淨。「我唔係好怕受傷害,我覺得人係要經過失敗,同埋受傷;如果你成日怕受傷,呢個係一件好錯嘅事,你會失去好多機會,喺失敗中學習係人都會經過, no big deal!即係,我今日煮一味餸好食,聽日煮一味餸係失敗嘅,咁係咪以後唔再去煮嘢食呢?你應該 find out點解唔好食,聽日再煮會唔會再好食呢!」





大好 body,梗係要 show off啦。





《女》片 Gaile戲份不及 Stephy同娜姐多,但勝在動作連場,好搶鏡。

開心

樂基兒經常提着煮餸,全因有新搞作,計劃拍片出烹飪書,純粹自娛,沒有其他。實質是長年外地頻撲工作換來的一技之長。「其實煮餸好多年,因為好年輕就做 model,之前喺馬來西亞住六個月,喺日本住六個月,無朋友無屋企人,住服務式住宅,都唔可以日日出街食飯,好多時間要自己煮,因為收入唔多,所以去 grocery store(雜貨店)都會好開心。 So far,都係想做一個實驗,做一啲電子烹飪書、拍片同網頁,我係無諗住收錢,只係想分享自己少少嘢俾大家!」訪問在「香港亞洲電影節」開幕禮前進行,電影的監製早在現場打點一切。樂基兒影相時大家閒聊起來,對方指她首部擔正的電影不單有發揮,而她亦比其他新人交出有水準的表現。屈指一算,第一部電影已經是十六年前,男主角之一的黃浩然已轉戰電視,陳文媛亦已嫁人。可能廣東話不太靈光,樂基兒這些年拍過的電影三隻手指數得晒,最新一部是孖住周秀娜、鄧麗欣合演的《女士復仇》,從來人靚真的有着數,只是識講唔識睇的 Gaile有監製、幕後陪讀陪記劇本,當然大部分都是男性!戲中飾演飛虎隊,第一日開工是揸刀又揸槍,動作連場,但 Gaile竟然無半點傷,神奇。「真係無,可能導演同劇組全部都愛錫我,反而我唔識用力會整傷人哋。」 Gaile對上一套電影,是十三年前的《甜絲絲》,加上中文是有限公司,周不時有蝦碌出現。「佢要我講中文時,我講咗英文,突然導演要我講成段英文,唔知點解我又講咗中文!」豈不是 NG不斷?「都有嘅,不過而家唔係菲林,係數碼,可以不停 NG。」





天王嫂年代, Gaile不時被重重包圍,見報率高過晒黎明旗下藝人。





04年同森美拍《甜絲絲》, Gaile好索!





樂基兒第一部電影是同黃浩然合作的《戀性世代 I Do》。





愛滑水的 Gaile每年會有幾個月留在峇里,同陽光玩遊戲。





同黎明的婚姻,四年玩完。

係唔同啲

上個星期,無意間睇到無綫台慶劇《誇世代》,夾啱時間飾演千金小姐的李佳芯出場,滿口 JM式的英文,真心好好笑!聽完樂基兒訪問,才發覺 Gaile都係 JM式英文:「你自己嘅 live, but大家 live together""」聽落唔突兀,又知道當事人想講咩,唔通 JM當年有向前老闆娘偷師?

撰文:陳琳 攝影:黃志明


鍾意就快D Share啦!