網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月24日 星期五

m18講場:了解87歲股神每日點樣過 炒股有領悟 __,股神,

睇住恒指喺3萬點一時破、一時穿,大行話睇34,500點,但專家又話插萬點唔出奇!只要係股民,呢排肯定心掛掛食唔安瞓唔落。查實,真正嘅股神巴菲特每日係瞓 ...




睇住恒指喺3萬點一時破、一時穿,大行話睇34,500點,但專家又話插萬點唔出奇!只要係股民,呢排肯定心掛掛食唔安瞓唔落。查實,真正嘅股神巴菲特每日係瞓足8粒鐘!想做股神?先參考吓佢一日點過。

87歲嘅巴菲特每朝大約6點45分就起身,唔會再早,佢講過「我冇諗過要凌晨4點起身做嘢。」起身後佢會睇報紙及財經雜誌,同埋食早餐。

佢最愛麥當勞早餐,揀食乜要睇嗰排股市升跌。升市佢就食豪啲,就係煙肉蛋芝士包;跌市就食平啲嘅腸蛋芝士包;如果市況再差,就香腸餡餅加杯可樂算。

早餐飲可樂?冇錯,佢每日平均飲五罐。點解超Like漢堡包、雪糕、可樂等高脂食品?佢話「我查過統計,6歲係死亡率最低嘅年齡級別,所以保持6歲時嘅飲食習慣係最安全。」不過咁,食完早餐,佢會做啲運動嘅。

等到股市開市後(即是早上9點半後),股神先會返公司。佢喺Office會瀏覽主要媒體嘅新聞同搵書睇,他平均八成時間用來閱讀,佢仲建議大家每日至少要睇500頁書!

又到食晏時間,佢有時會搵埋微軟創辦人蓋茨一齊,一樣係幫襯麥記。之後股神返Office繼續閱讀。

到咗收工,股神有時會約人打橋牌。佢講過「我打橋牌時,就算有個祼女行過,我都睇唔到。」佢每周最少會玩12個鐘,「如果監倉有3位都能打橋牌嘅對手在旁,我就算坐監亦唔介意!」

到晚上10時45分,巴菲特就準備上床瞓,佢講過「我鍾意瞓覺,通常每日要瞓8個鐘。」

咦?炒股嘅時間?閣下唔記得嗱,股神講長線投資唔短「炒」,邊使時刻睇住價位上落!

─ ─ ─ ─ ─ ─

交稅季節又到,即刻click入 http://on.cc/taxloan2017/ ,一次過教你點樣輕鬆度過悠閒「稅」月!

《骰寶坊》誠邀各地【賭王】【賭后】挑戰神人境界,每日更有百萬籌碼等你領取!

立即免費下載,體驗《骰寶坊》最真實、刺激的多人在線骰寶遊戲!

遊戲下載: https://goo.gl/7JP2hm


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!