掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

婚後首襲港撐《MAMA》 宋仲基戴婚戒現身 __,MAMA,宋仲基,

宋仲基在婚後首度來港,左手無名指戴上婚戒現身!韓國音樂盛事《MAMA音樂頒獎禮》將於明日移師香港亞洲國際博覽館舉行,今日繼續有韓星陸續到港,吸引超過半 ...


宋仲基在婚後首度來港,左手無名指戴上婚戒現身!


韓國音樂盛事《MAMA音樂頒獎禮》將於明日移師香港亞洲國際博覽館舉行,今日繼續有韓星陸續到港,吸引超過半百粉絲在機場觀星。剛榮升人夫不久的男神宋仲基,今次獲邀擔任《MAMA》主持人,他於11點53分經秘密通道步出,戴上眼鏡及身穿灰色長褸,左手無名指戴上婚戒。早前與妻子宋慧喬去完度蜜月的他現幸福肥,明顯圓潤了不少!

宋仲基有停下腳步,友善地向傳媒揮手點頭,之後登上黑色私家車離開,而有傳會同行的喬妹則未見蹤影。

而宋仲基抵港後,其座駕直駛往酒店,他約於下午12時35分抵達酒店,其座駕駛至正門,宋仲基等待經理人先下車後才落車,他落車後見到有傳媒及粉絲亦有點頭打招呼,十分識做,其後便步入酒店。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!