網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月29日 星期三

單身過聖誕 陳煒呻好男人畀人Mark晒 __,陳煒,

黃智賢表示新劇拍攝期橫跨聖誕和新年,單身的陳煒今次唔會孤獨喇!藝人黃智賢(Ben)及陳煒(煒哥)於將軍澳電視城出席新劇《好日子》造型活動,二人表示相隔 ...


黃智賢表示新劇拍攝期橫跨聖誕和新年,單身的陳煒今次唔會孤獨喇!


藝人黃智賢(Ben)及陳煒(煒哥)於將軍澳電視城出席新劇《好日子》造型活動,二人表示相隔15年再合作,阿Ben笑說:「喺亞視嗰時合作過,但過到嚟無綫未合作,佢一路都避開我,依家終於合作。」二人透露於劇中飾演一對青梅竹馬,離開鄉村後再次重遇。問可有感情線?阿Ben說:「感情嘅嘢陰啲陰啲就嚟,一定有感情線。至於係狗咬狗骨,定愈嚟愈好,之後先知。」

由於拍攝橫跨聖誕及新年,Ben說:「對我嚟講嘅好日子就係有黃淑儀(GiGi)同煒哥喺度,我做個幸福小男人,掛住食就得。有兩個美女廚神喺度,我相信成個劇組都有好日子。之前同GiGi姐拍劇好多嘢食。」問煒哥會否親自下廚?她說:「會呀!我都有煲好多湯水畀同事飲。(煮聖誕大餐?)日日都食大餐,唔一定要聖誕。」

早前宣布與顏志行離婚的煒哥,問今年是否要過孤獨過聖誕?她說:「冇呀!無論如何都會開心。」至於有否介紹男生給煒哥認識?阿Ben笑指煒哥高質素:「佢揀吓先」煒哥則謂好男人已畀人Mark晒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!