掃呢頁CODE去手機

2017年11月3日 星期五

【出現了!】陳展鵬胡定欣單文柔同場 煎Pan會同邊個一齊? __,定欣,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,胡定欣,

其實今晚無綫節目巡禮舉行嘅地點就好細——灣仔會展,但有啲人選擇同場不相見,有啲人寧俾人知莫俾人影/見,有啲就Postig嗰陣就迴避,但是夜出活動影大合 ...




其實今晚無綫節目巡禮舉行嘅地點就好細——灣仔會展,但有啲人選擇同場不相見,有啲人寧俾人知莫俾人影/見,有啲就Post ig嗰陣就迴避,但是夜出活動影大合照又冇問題。

簡單嚟講,就係關係複雜。陳自瑤同王浩信兩公婆同場,最初都冇合照,至於同場嘅蔡思貝當然都冇

陳展鵬單文柔胡定欣三角同場,但男嘅竟然肯同單文柔影相,胡定欣當然係no,之前佢已經講得好清楚,希望宣傳完晒《同盟》之後,佢個名可以同陳展鵬單文柔「劃清界線」。咁依家咪好囉,陳展鵬終於放低心結,大方同單文柔公開合攝,遲下仲可以情侶檔接job,而胡定欣又可以甩難,win win。

何雁詩ig用心心遮住男友鄭俊弘個樣,但公司晒冷大合照,兩人都乖乖埋位。

咦……咪住先,點解同王浩信合照嗰個周麗淇,面珠dum好似多咗啲「嬰兒肥」咁嘅……(錯重點…)



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



陳自瑤 王浩信
王浩信係同周麗淇合照 合十求放過…? 蔡思貝
胡定欣 單文柔大方同陳展鵬合照喇 何雁詩同Fred點解距離爭咁遠?

鍾意就快D Share啦!