掃呢頁CODE去手機

2017年11月8日 星期三

方媛扮靚靚Sharp醒撐老公城城 __,靚靚,方媛,郭富城,城城,袁詠儀,

城城主演的電影搞好友場,方媛梗係要嚟支持!
方媛扮靚靚Sharp醒撐老公城城天王郭富城主演的電影昨晚舉行好友場,獲張智霖(Chilam)、排舞師SunnyWong、梁小冰及鄭丹瑞等捧場,方媛罕有 ...


方媛扮靚靚Sharp醒撐老公城城

天王郭富城主演的電影昨晚舉行好友場,獲張智霖(Chilam)、排舞師Sunny Wong、梁小冰及鄭丹瑞等捧場,方媛罕有撐老公城城並低調入場,化了妝的她身穿黑色小低胸衫,打扮Sharp醒。

祝福熊黛林有喜

城城表示今次拍攝團隊包括英國攝影師、韓國動作指導及馬來西亞、台灣的工作人員,擦出新火花,而且角色比之前有突破,又指片中不乏飛車場面,自己手腳都受傷:「動作指導好有要求,我同對手王千源唔係拳拳到肉咁簡單,係要拳拳入骨呀!」他又指最近跟影帝梁朝偉合作,大讚對方充滿魅力及有層次。講到舊愛熊黛林近日宣布懷孕,城城表示沒有留意,但說:「無論係咪做呢行都好,有好消息都會祝福。」

至於Chilam透露最近開始食齋,因驗身報告反映其膽固醇偏高:「食咗個幾星期感覺都舒服,瞓得好好,我一直飲食方面都冇咩檢點,如果對身體有好影響,會繼續食齋!(冇得打邊爐囉?)有得食菜嘅。」

郭富城
  • 郭富城
Chilam為了健康,開始食齋。
  • Chilam為了健康,開始食齋。



鍾意就快D Share啦!