掃呢頁CODE去手機

2017年11月11日 星期六

黃心穎自爆拍SM戲:馬國明睇完會笑 __,心穎,馬國明,黃心穎,

真係笑得出?藝人黃心穎到鑽石山宣傳主演的劇集《雜警奇兵》,她透露與劇中拍檔「小鮮肉」郭子豪有一場床上SM戲:「都幾尷尬,仲要做主動、戴面具。(係咪你真 ...


真係笑得出?


藝人黃心穎到鑽石山宣傳主演的劇集《雜警奇兵》,她透露與劇中拍檔「小鮮肉」郭子豪有一場床上SM戲:「都幾尷尬,仲要做主動、戴面具。(係咪你真性情?)唔係(有冇參考?)冇得參考喎!可能做錯咗呢?拍喜劇又可以表現得佻脫啲。(睇AV參考?)梗係冇啦,可能係之前拍戲慢慢累積番嚟嘅Sense。(怕唔怕男友馬國明睇到?)佢會睇嘅,睇完仲會笑我!」

講到今日是光棍節,心穎反問要如何慶祝,講到可以脫離單身慶祝,她即笑說:「未脫呀!(屋企人冇催?)使乜催呀,不過三家姐下年10月都準備結婚。(帶唔帶馬國明出席婚禮?)睇吓佢到時係乜身份。(仲有時間再親啲?)唔諗我事業為上。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!