掃呢頁CODE去手機

2017年11月17日 星期五

【狗仔出更】身家過億 「慳妹」李彩華入SOGO同人迫爭買袋 __,李彩華,

李彩華(Rain)上個月喺香港搞完處女音樂會,呢個星期六啱啱又過咗34歲生日,相信阿Rain開心又難忘,而多數日子喺內地工作嘅阿Rain,原來最近仲喺 ...




李彩華(Rain)上個月喺香港搞完處女音樂會,呢個星期六啱啱又過咗34歲生日,相信阿Rain開心又難忘,而多數日子喺內地工作嘅阿Rain,原來最近仲喺香港,佢仲趁住減價日子留港消費。

其實近年阿Rain密密喺大陸搵人仔,已經秘密咁成為圈中身家過億嘅小富婆,加上同前藝人男友何遠恒感情穩定,真正嘅事業愛情兩得意。雖然身家豐厚,不過原來Rain都仲keep住「慳妹」本性。

日前《蘋果》發現佢就現身銅鑼灣,原來佢趁住Sogo感謝周年慶,趁減價去掃貨。當日大約下午5點半,Rain同埋一位女友人急急腳走咗入Sogo,佢哋一到就直上6樓,嗰層主要係賣皮具名店,佢哋兩個一去到就行入Pernelle呢間專賣手袋嘅專櫃,睇嚟一早已經鎖定目標,佢哋行咗幾個圈,多數都係企去減價款式度左試右試咁,大概10分鐘阿Rain就睇準目標,埋單畀錢。

雖然着住黑色外套,唔知係咪睇得太忘我,最後畀錢埋單時就輕露裏面嘅喱士內衣,而店內都有唔少大陸人應得阿Rain,仲用手機影佢。畀錢後阿Rain就一支箭咁行咗去世貿。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:孔志豪、吳耀輝 李彩華日前現身銅鑼灣shopping,仲去買手袋。



睇咗10分鐘呀Rain就睇準目標。 畀錢埋單時仲唔小心輕露裏面嘅喱士內衣。
畀錢後阿Rain就一支箭咁行咗去世貿走人。 阿Rain仲即買即用。

鍾意就快D Share啦!