網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月24日 星期五

【狗仔出更】婚宴撞正大台頒獎禮 陳嘉寶認有三圍賓客嚟唔到 __,陳嘉寶,TVB,大台,

陳嘉寶(Anjaylia)一直堅守信仰,23歲先第一次談戀愛,聽日就同拍拖4年嘅半億初戀男友黃頌祈(Epaphras)拉埋天窗,踏入人生另一階段喇。婚 ...




陳嘉寶(Anjaylia)一直堅守信仰,23歲先第一次談戀愛,聽日就同拍拖4年嘅半億初戀男友黃頌祈(Epaphras)拉埋天窗,踏入人生另一階段喇。

婚前有好多事要忙,Anjay日前就搵埋男友一齊返電視城派喜糖同小禮物。當日上午11點左右,見Anjay同未婚夫將車泊喺電視城門外,Anjay坐喺車上,逐盒逐盒小禮物咁簽名,真係好費心思。而未婚夫就拎住三大個紙袋,裏面有心型嘅大盒裝同粉紅色加絲帶嘅小包裝,入咗去唔多兩個鐘先完成派餅任務。

上周日下午近五點,Anjay喺澳門出席完賽車活動後返港,記者喺上環港澳碼頭再遇見Anjay,見佢一個人去買咖啡,不停㩒電話,個樣好似好苦惱咁款。記者上前講恭喜,Anjay都不停講多謝,佢話﹕「好高興,但都驚啲嘢做唔切,可能越近婚期會再緊張啲。」由於婚宴撞正《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎典禮》,有部份藝人朋友未能出席,Anjay直認冇咗兩、三圍枱,佢話﹕「都有影響,有啲冇咗半圍,有啲又冇半圍,加埋就成兩、三張枱,所以係咁調動,還好我未婚夫嗰邊請多咗人,咁佢都多朋友。」

問到佢好多賓客未能出席有冇唔開心?佢話﹕「唔會,希望佢哋攞到獎返嚟,到時再食飯。(會唔會再搞私人party?)搞呢個都夠攰喇,到時先算啦。」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(採訪、攝影:徐錦池、畢紹基) Anjay日前就搵埋男友一齊返電視城派喜糖同小禮物。 Anjay同未婚夫將車泊喺電視城門外,Anjay坐喺車上,逐盒逐盒小禮物咁簽名。
Anjay喺澳門出席完賽車活動後返港,記者喺上環港澳碼頭再遇見Anjay。 見佢一個人去買咖啡,不停㩒電話。 記者上前講恭喜,Anjay都不停講多謝。


佢話﹕「好高興,但都驚啲嘢做唔切,可能越近婚期會再緊張啲。」

鍾意就快D Share啦!