掃呢頁CODE去手機

2017年11月20日 星期一

上海VS騷 猷君緋聞女友唔小心仆親 __,猷君,

好痛呀!內衣品牌Victoria'sSecret(VS)首度移師上海的年度內衣騷今晚舉行,中國超模奚夢瑤都有份行騷,佢行騷時唔小心,行行吓唔小心仆親, ...


好痛呀!


內衣品牌Victoria's Secret(VS)首度移師上海的年度內衣騷今晚舉行,中國超模奚夢瑤都有份行騷,佢行騷時唔小心,行行吓唔小心仆親,跪晒落地,睇見都覺得痛呀!之後佢都好專業,佢即時整好身上飾物,繼續行騷,十分專業!

奚夢瑤同何猷君傳過緋聞,有指猷君同袁紫僑分手咗一個月之後,傳火速搭上咗奚夢瑤!早前奚夢瑤喺社交網上載咗一張上海夜景相,張相見到大廈LED幕牆上顯示出心心圖案,而咁啱得咁橋,嗰個大廈係屬於四太梁安琪物業,有指係猷君透個心心冧女!東網訪問過四太,四太嗰時話:「我唔信,嗰度不嬲都做緊呢啲嘢,啲燈鍾意變乜都得,係另一組人打理,聖誕、中秋啲燈都會成日變。」

事後,奚夢瑤透過微博表示:「對不起讓大家失望了,謝謝所有人的關心,做模特7年,這條路上一路走來摔過無數次…但是我知道不管摔得多痛,我都一定要站起來,把路走完…未來的路很長,我會一直走下去…謝謝你們。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!