網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月20日 星期一

上海VS騷開鑼 Karlie與Candice強勢回歸 __,Karl,張嘉偉,

Karlie(左)與Candice同場回歸!(GettyImages)內衣品牌Victoria'sSecret(VS)首度移師上海的年度內衣騷今晚舉行 ...


Karlie(左)與Candice同場回歸!(Getty Images)


內衣品牌Victoria's Secret(VS)首度移師上海的年度內衣騷今晚舉行,今年除有7位內地模特兒上陣,成歷界最多內地模的VS騷,亦有兩位重量級VS模「回歸」成焦點,就係之前宣布為讀大學,求學問而離開天橋的美國模特兒Karlie Kloss,以及去年10月生B的VS元老級御用模特兒Candice Swanepoel!兩女今晚帶同fit爆「波地」齊齊回歸,同樣著上鮮紅服飾上陣,舉手投足晒盡功架,場面養眼!

此外,開騷幾小時前宣布最後一次行騷的Alessandra Ambrosio未有「Hea做」,剛剛以Sharp到盡的鮮紅喱士內衣配繽紛羽翼出場,以驕人曲線配名模氣場完為告別VS的演出!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!