網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月8日 星期五

【俠味道‧翁靜晶(13)】對梁振英完全改觀 翁靜晶歎權貴噤聲:唔想得罪人 __,梁振英,翁靜晶,

上月27日,翁靜晶與定慧寺官司終於有定案,法庭頒令定慧寺清盤,翁靜晶打了一場漂亮勝仗。但其實一開始打官司,都要過好多心理關口。「我依家唔可以同任何人結 ...




上月27日,翁靜晶與定慧寺官司終於有定案,法庭頒令定慧寺清盤,翁靜晶打了一場漂亮勝仗。

但其實一開始打官司,都要過好多心理關口。「我依家唔可以同任何人結婚,因為定慧寺官司我好大負擔,如果嫁畀任何人,會令嗰個人負擔都好大。呢件事係我搞出嚟,我要將啲錢畀番晒捐款人,骨灰畀番苦主,我自己嘅事唔想累人。」今年八月,翁靜晶接受《蘋果》時說。

「呢件事係我搞出嚟」,說的是召集信眾為定慧寺籌款一事。

翁靜晶憶述﹕「一開始定慧寺個尼姑(釋智定)對我講,話佢哋間廟日久失修,就嚟要冧,連電費都冇錢畀。尼姑對眼都盲嘞,因為佢睇唔到經書,又話冇錢食飯,講到咁可憐。而我係一個幾慳嘅人。我自己帶頭捐咗十萬蚊,仲喺fb呼籲大家去捐錢,短短三個月就籌到五百幾萬。」

後來發現有人挪用善款過奢華生活,令翁靜晶恍然大悟:「原來一副眼鏡要萬幾蚊,又坐Benz出入,仲同過兩個和尚結婚。嗰時我個十字路口就係,如果乜嘢都扮冇事發生走咗去,我喺佛教界就係一個好叻嘅人,幫人籌錢,德高望重,仲係大家都搶嘅財神。」

本來明明可以「合埋對眼」不再蹚進這淌渾水裡,但一位故人令翁靜晶改變決定。「籌款過程中,有一個梁姓嘅女人打畀我,叫我去佛教醫院臨終病房見一見佢,佢話﹕『翁律師,我睇到你嘅呼籲,呢個寺院真係需要你幫忙,你拉開個床頭,我冇力,入面有一大嚿嘢,係我畢生嘅儲蓄,我所有嘅錢八萬蚊,你攞去捐畀定慧寺』」原來對方只剩數日命。

翁靜晶稱:「我攞咗嗰筆錢捐畀定慧寺,過幾日佢就過咗身,呢件事其實係一個好大嘅動力,令我唔可以走咗去,因為我走咗去,佢嘅捐款就會落喺壞人手上,我冇辦法去還番呢個錢畀佢。佢臨死之前帶住一個咁嘅願望,係捐筆錢做一件好事,但我明知壞人係會攞走啲錢,嗰一刻我係決定咗唔可以走,於是我選擇咗行一條辛苦嘅路。」

翁靜晶凡事尋根究底,在追查定慧寺帳目期間,其實曾向香港多個佛教團體尋求協助,但得出嘅答案,令人失望,因為個個都怕惹禍上身。詳見另文。

「佢哋唔會出嚟發聲,因為佢哋搵到錢喇,上岸喇。有啲專業人士,佢哋已經做到唔想得罪人。我覺得我今日可以得到一切嘅嘢,都係香港大眾大家一齊努力而得到嘅,我唔覺得我要去保護自己嘅財富,或者去保護自己嘅名譽,而去違背咗自己嘅良心。」

但講到從政,翁靜晶興趣不大,「依家個立法會就真係冇用嘅,我唔會入去喇。你根本冇能力去推動任何嘅改革。自從立法會議員冇權推行私人法案之後,立法會對我嚟講係完全冇任何吸引力。你入去立法會,你只不過係一個Yes and No嘅一樣嘢,我覺得唔需要多一個橡皮圖章。」

講到令代議士廢武功,前任梁振英「功不可抹」。翁靜晶感謂:「梁振英本身我係認識佢,喺佢做特首之前,我都覺得呢個人衝勁有為嘅,亦對佢評價係幾好,但經過呢幾年入面,我對佢冇再抱有任何嘅希望,佢真係令香港人撕裂好大。」

「依家係林鄭上台,我就會咁樣睇,呢個係盲婚啞嫁嘅年代,你就算好唔鍾意表妹,但係阿爸阿媽一定要做娶表妹,你鍾意出面嘅阿Lucy你就娶唔到。咁你娶咗喇,表妹依家做咗你老婆喇,咁你得兩條路行,你就試吓表妹係咪咁差先,大家相處吓,得就得唔得先,另外一個做法就係憎到你死,日日同你對抗囉。」

「如果個表妹係賢良淑德嘅,雖然你唔鍾意佢都好啦,但佢冇咩做錯,咁你就要都要善待佢,睇表妹嘅能力範圍可以做到幾多嘢。」翁靜晶舉個例,「你起碼睇佢煮飯洗衫嗰part,民生問題做得好啲,咁都好過之前嗰個吖。之前嗰個乜都同你搞,乜都同你拗,我覺得嗰個真係比較差啲囉。」

記者:嵐山、馮國康、倩宜

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

【俠味道‧翁靜晶(1)】恩愛三十載之謎 翁靜晶點解叫劉師傅做細B?

http://bit.ly/2AnvNoz

【俠味道‧翁靜晶(2)】明知劉家良已有家室 翁靜晶:以前嘅社會好唔同

http://bit.ly/2jbxufo

【俠味道‧翁靜晶(3)】浪漫等如浪費 劉家良餵包餵到翁靜晶反面?

http://bit.ly/2kiuroY

【俠味道‧翁靜晶(4)】翁靜晶 劉家良戲假情真 張國榮原來係月老

http://bit.ly/2kkwDw3

【俠味道‧翁靜晶(5)】悲慘童年練就堅強個性 翁靜晶親述被虐經過

http://bit.ly/2zLBObq

【俠味道‧翁靜晶(6)】越南出世 翁靜晶點樣「攝罅」成為「香港人」?

http://bit.ly/2BxxcGd

【俠味道‧翁靜晶(7)】父母離異 翁靜晶9歲入貴族學校寄宿受虐:成身皮膚爛晒

http://bit.ly/2zO7sVT

【俠味道‧翁靜晶(8)】母親錫晒孻仔 翁靜晶14歲離家出走:你打死我

http://bit.ly/2A3xPeg

【俠味道‧翁靜晶(9)】《喝采》擔正有段故 翁靜晶讚哥哥係天才

http://bit.ly/2iVyB5V

【俠味道‧翁靜晶(10)】拉埋細佬賣汽水維生 翁靜晶:有腦㗎嘛!

http://bit.ly/2AuwuMU

【俠味道‧翁靜晶(11)】寄張相就做咗演員 翁靜晶:從來唔覺得自己靚

http://bit.ly/2imvrEf

【俠味道‧翁靜晶(12)】細訴與陳百強關係 難忘對方教Table manner

http://bit.ly/2BF7e3M

【俠味道‧翁靜晶(13)】對梁振英完全改觀 翁靜晶歎權貴為錢噤聲:唔想得罪人

http://bit.ly/2kxF7A0

【俠味道‧翁靜晶(14)】單挑定慧寺惡尼 佛門個個自保:你信佛咪搞咁多嘢

http://bit.ly/2jqUg2J

【俠味道‧翁靜晶(15)】仗義每多屠狗輩 市民自發眾籌幫手打官司

http://bit.ly/2BfYXa8

【俠味道‧翁靜晶(16)】「中共統戰部」恫嚇翁靜晶 撻朵都撻錯

http://bit.ly/2BIDoLS



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



翁靜晶早前申請將定慧寺有限公司清盤,法官日前在高等法院頒下清盤令,兩年的努力終得到回報。 翁靜晶為大埔定慧寺董事,前年揭發定慧寺帳目混亂,女住持釋智定更被指涉假結婚。
為求幫助一眾善信,翁靜晶以律師身分出面申請將定慧寺有限公司清盤。

鍾意就快D Share啦!