掃呢頁CODE去手機

2017年12月7日 星期四

「沙塵」梁錦松向公務員鞠躬道歉 [壹週刊 - 1448] __,M1,

梁錦松(左)星期六鞠躬向曾經得罪過嘅人道歉。其實譚志源(右)亦曾喺電台承認,當時身為阿松嘅新聞秘書,冇提醒佢買車或涉利益衝突。八卦陣「沙塵」梁錦松向公 ...






梁錦松(左)星期六鞠躬向曾經得罪過嘅人道歉。其實譚志源(右)亦曾喺電台承認,當時身為阿松嘅新聞秘書,冇提醒佢買車或涉利益衝突。

八卦陣

「沙塵」梁錦松向公務員鞠躬道歉

早排前財政司長梁錦松,同前政制及內地事務局長譚志源,為咗幫一個佈道會造勢,拍咗條叫《車主》嘅片。片中扮司機嘅阿松仲攞當年「偷步買車」事件抽自己水,佢同《壹》仔講,原來條片嘅主題係由佢提出,「我做司機,譚志源做老細。第一就得意啲,第二就係以型格嚟講,佢似老細啲,我就比較似低下階層嘅司機。」

上星期六,阿松同譚志源喺大球場上台分享點解信耶穌,阿松再一次抽自己水:「你都知我好冇記性。」譚志源就投訴,當年做阿松嘅新聞秘書,感覺佢雖然係行政會議成員,但之前未做過政府官員,覺得佢做官「似乎有少少好『沙塵』嘅感覺!」譚志源仲話,阿松把口成日好寸,「成日窒我哋啲公務員」,搞到佢間中要幫手同其他政務官解釋,話阿松其實冇心。

譚志源同阿松最近「再續前緣」,加入由阿松創立嘅新風天域集團,做醫療副主席同教育主席。佢話老細份人依家謙虛咗,亦和藹可親咗。阿松都即場向譚志源、一班前公務員同事、同埋好多曾被佢「糟質過、寸過嘅人」道歉。佢仲嚟咗個九十度鞠躬,睇嚟佢當時真係得罪唔少人。





片入面阿松扮做譚志源司機,但係現實中,佢先至係譚志源老闆。( YouTube截圖)



選人大代表港人?譚志源耍官腔

港區人大選舉星期一截止報名,人大常委范徐麗泰同港區人大代表團團長譚惠珠,都話今屆唔再選,上位嘅自然係盛傳獲「祝福」嘅人,包括星期六喺台上意氣風發嘅譚志源。

《壹》仔問佢覺得自己能唔能夠代表香港人,譚志源就耍晒官腔咁話:「根據個制度,人大代表係需要向佢所屬選區嘅選民收集意見,然後喺人大場所裡面反映出嚟。如果我成功當選,我會將香港人對國家發展,同埋對中央同特區關係嘅睇法同意見,喺人大嘅平台裡面,向相關部門反映。」

不過身為前「政改三人組」,譚志源都話願意幫手推動重啟政改,「去穿針引線,中央負責香港事務嘅官員同埋各個主要政黨嘅代表,如果都係有咁嘅意願(重啟政改),我係願意好似我以前做局長咁,幫手協調一啲會面。」

至於譚志源嘅老細梁錦松,雖然冇出嚟選人大,不過都仲幾關心香港社會,特別喺創新科技方面。佢同《壹》仔講,「 Uber我覺得可以考慮,點解唔俾 Uber喺香港?共享經濟係全球趨勢,當然亦都要照顧依家嘅持份者,但係呢個平衡點樣去取捨?你唔能夠因為要照顧依家有啲既得利益者,就讓創新唔喺香港出現。」





譚志源係咁話會做港人同人大嘅溝通橋樑,但佢又聽到幾多香港人嘅心底話?



劉鳴煒賴議員,冇為學生發聲

政府十月底推出青年委員自薦試行計劃,招募十八至三十五歲青年加入禁毒、公民教育等五個委員會,截至上月底收到一千一百七十六份申請。有團體批評,青年發展委員會得三名青年成員,對委員會決策影響有限,又批評計劃遴選權喺一小撮家長手上,缺乏廣泛代表性。

本身係招募委員會成員嘅青年事務委員會主席劉鳴煒,上星期出席電台節目,被問到如果有學運領袖,例如岑敖暉報名,會唔會揀佢。劉鳴煒話應徵者就算係社運人士,如果有表達同分析能力,「 why not呢?」講到好歡迎佢哋咁,但最後揀花瓶定有心人入委員會,咪又係政府話晒事。

有中學生話學校好少涉及政治議題,就算學生喺校園發表政見,政府都唔會聽到。劉鳴煒就回應話,立法會議員同區議員應該代表佢哋發聲,又話近年政治代理人制度失衡,如果佢覺得意見冇辦法上達政府,應該問點解議員冇幫手。

不過現實上,點解議員未能代表市民,相信都唔只係因為節目主持話比例代表制嘅問題、同埋議員公務繁忙咁簡單。上年幾名本土派、自決派人士當選立法會議員,但之後因為人大釋法加上政府提出司法覆核,搞到議席被 DQ。劉鳴煒咁講法,係咪曲線挑戰緊人大先?





青年事務委員會將升格為青年發展委員會,由政務司司長張建宗任主席,即係話劉鳴煒(中)將會係青年事務委員會嘅「末代主席」。



田二少玩實測,力撐網約車平台

消委會最近發表研究報告,建議政府循序漸進開放「網約車」市場。實政圓桌立法會議員田北辰表示支持,認為政府需要擱置同傳統的士客源重疊嘅專營的士,仲話世界各地都興起網約車,如果香港冇,實會俾人笑。

報告出咗第二日,田二少嗱嗱聲上載咗段片上 facebook,話支持 Uber合法化。佢喺片中話放工喺立法會門口等咗半個鐘,都截唔到一架的士,「都唔知的士站起嚟做咩」,仲分享俾的士拒載經驗。

田二少建議政府將優質的士概念改一改,將點對點租車合法化,再發牌監管,學外國分番開的士同 call車平台兩個市場。而且要有兩、三個競爭對手,唔好俾 Uber壟斷,又建議車廂內加裝閉路電視,方便公正咁處理乘客投訴。

相信唔少香港人都受過劣質的士司機嘅氣,所以好多人讚田二少有見地。有已經唔敢揸 Uber嘅司機同《壹》仔講, Uber即刻食住個勢,向司機發出電郵話認同消委會建議,希望政府同業界持份者一齊商議合適嘅制度,仲點名話多間網媒同報章,都對呢件事有正面報導,相信想挽回流失司機。





田二少夜孖孖唔返屋企,原來走咗去實測放工截唔截到的士。(田北辰 facebook截圖)



撰文:巫不言


鍾意就快D Share啦!