網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月14日 星期四

「後底乸」何雁詩強迫棄養,鄭俊弘用倒鈎鐵鏈綁狗 [壹週刊 - 1449] __,鄭俊弘,何雁詩,M1,

五月鄭俊弘放狗時,已經幫Riley戴住這條釘帶。娛頭「後底乸」何雁詩強迫棄養,鄭俊弘用倒鈎鐵鏈綁狗何雁詩做小三成功強搶走已經有未婚妻的鄭俊弘,兩人不理 ...






五月鄭俊弘放狗時,已經幫 Riley戴住這條釘帶。

娛頭

「後底乸」何雁詩強迫棄養,鄭俊弘用倒鈎鐵鏈綁狗

何雁詩做小三成功強搶走已經有未婚妻的鄭俊弘,兩人不理公司及家人反對,更發展到同居關係,何雁詩更做埋「後底乸」,要照顧鄭俊弘同前度 Beebs所養拉布拉多狗仔 Riley,本刊更曾影到何雁詩帶住 Riley去淺水灣,而且更親手幫牠執屎,好有愛心。

點知,呢份愛心只維持了唔夠一個月,何雁詩始終接受唔到 Riley是鄭俊弘同前度所養,加上 Riley亦唔多肯跟何雁詩,鄭俊弘於是幫 Riley戴上一條有鋒利倒鈎鐵鏈狗帶,唔理隻狗會因此被整傷,諗住可以控制隻狗,但最後何雁詩仍然不滿 Riley「篤眼篤鼻」,鄭俊弘惟有狠心將 Riley送走。

殘忍







這款釘帶布滿多個倒鈎,網上有圖片,因為狗隻用了這些釘帶,導致滿頸傷口。







同鄭俊弘剛公開拍拖初期,何雁詩都有帶 Riley出街,仲親手執屎。





Riley係鄭俊弘同舊愛 Beebs所養。

雪藏半年獲解封

鄭俊弘因為隱瞞有未婚妻同何雁詩搞埋一齊,再加上講大話呃老闆何哲圖唔認拍拖,轉頭又公開戀情,搞到老闆無晒面,最終兩人一齊入雪櫃,經過半年洗底,到上月才被解封,鄭俊弘獲安排在台慶有表演環節。

點知解凍唔夠一個月,鄭俊弘同何雁詩又有負面新聞發生,鄭俊弘同有米未婚妻 Beebs一五年拍拖期間,一齊養了隻黑色拉布拉多狗仔 Riley,當時兩個都當 Riley有如親生仔看待,由於鄭俊弘工作忙碌,湊狗責任落在 Beebs身上,所以 Riley同 Beebs的感情亦特別好。







近三個月本刊有密切留意住鄭俊弘同何雁詩,但未見他們再放狗。





日前鄭俊弘在 Ig post了同 Riley一齊玩的短片,但相信是之前所拍低。

有可能構成虐畜

愛護動物協會侯安娜醫生強烈反對狗主使用釘帶,她表示在任何情況下都不應該使用倒鈎頸圈,對動物帶來不必要的傷害,於香港使用此類頸圈可能會觸犯法例甚至變成虐畜;對於狗隻訓練方法應該以獎勵及肯定方法,而不是承受痛楚,倒鈎頸圈除為狗隻帶來皮肉上的痛苦,心理上亦有嚴重的創傷。

而保護遺棄動物協會創辦人陳淑娟表示,一般的狗種都不需要用到倒鈎頸圈,以往訓練員只會用於特別唔聽話、難控制及厚毛的犬種上;陳小姐更表示狗圈的用途是為狗隻帶來服從的信息,一旦運用不當會對狗隻造成極大傷害。

主動執狗屎

但自從鄭俊弘同 Beebs分手後, Riley就跟住鄭俊弘同住,而何雁詩由小三坐正,當然要做埋「後底乸」,負責照顧 Riley,剛剛接受做「後母」,何雁詩都好樂意照顧 Riley,會帶狗仔出外散步,本刊在四月份更影到何雁詩帶 Riley去淺水灣,同陳瀅及劉佩玥 tea time,其間 Riley更隨街屙屎,何雁詩仲親手幫牠執屎,真係唔話得

但「慈母」只維持了唔夠一個月,何雁詩始終覺得 Riley係男友同舊愛的寵物,唔係好接受到,而 Riley對慣 Beebs,唔會肯跟這個新女主人,有時都會好反叛,又會吠何雁詩,搞到何雁詩對 Riley好抗拒。







鄭俊弘因為被 TVB雪藏,導致零收入,好在何雁詩有家底,就算去超市都有女友負責俾錢。





何雁詩不理父母反對,堅持同鄭俊弘過同居生活。

極之唔人道





呢日鄭俊弘同何雁詩去西貢食飯,何雁詩著住貼身背心,好戰鬥格,難怪鄭俊弘咁冧。

為了要令 Riley聽話,鄭俊弘竟然搵了一條有倒鈎的鐵狗鏈(釘帶),幫 Riley戴上,而這類狗帶在香港一般寵物店根本無可能買到,唔適合一般寵物佩戴,因為只要拖狗者又或者狗隻本身稍為用力,這些鐵鈎都好容易會整傷狗隻,極之唔人道。而拉布拉多犬出名係好馴,馴到係可以做導盲犬,所以無可能要用到如此兇殘狗帶去對付。

「呢隻鐵鏈以前通常係訓練一啲好兇猛嘅犬隻用,不過近年都唔會有人用,因為太殘忍啦。呢隻狗帶雖然無被禁,亦都未係唔合法,但係香港唔會有寵物店買到囉,係要專登搵先會買到。」一名熟悉狗隻人士說。

據知,鄭俊弘除了用釘帶外,更有使用電帶,即係狗仔一吠就會觸電,為了氹女友手段好殘忍,雖然之後 Riley的確無再亂吠何雁詩,但係 Riley始終都係心繫 Beebs,何雁詩點都有條刺,人狗相處唔到,何雁詩同鄭俊弘為了 Riley經常嘈交,加上何雁詩情緒經常都唔穩定,又會自殘身體,為了唔刺激女友,鄭俊弘決定將 Riley送走。

女家唔 like

鄭俊弘與何雁詩高調認愛後,多月來,二人情海翻波,女方情緒一度受壓,而男方事業亦全部煞停。

被爆做小三

今年四月,鄭俊弘被踢爆收埋未婚妻 Beebs,而何雁詩則以小三身份,介入二人感情。

死撐否認拍拖

同日下午,何雁詩於 Ig留言「清者自清,行得正企得正」,急急否認小三身份,而鄭俊弘亦接受無綫訪問,稱無同何雁詩拍拖,亦已與未婚妻分手,唱片公司老闆更堅稱二人只是朋友。

高調認愛

兩日後,鄭俊弘與何雁詩突然十指緊扣現身機場,高調承認戀情。

割脈自殘

被圍插做小三,今年六月,有傳何雁詩大受壓力,情緒不穩,失控醉酒自殘,割脈送院,其後何雁詩出席活動時更刻意穿長袖衫遮手。

分手疑雲

上月,於好友陳嘉寶婚禮上,何雁詩被指醉酒後大吵大鬧,鬧某人是「衰人」,又衝口而出認單身,惹來與 Fred的分手疑雲。

遭何父冷落

本月初,何父因病入院留醫,女方特意安排男友前往探病修補關係,可惜何父表現冷淡, Fred最後無癮提早離開。

繼續扮好主人

鄭俊弘於是在幾個月前開始將 Riley送到親戚屋企暫住,不過他自己間中都會去探狗,又會帶狗去球場玩,而且每次他都會拍定唔少相片同短片,不定期放上社交網站,繼續扮好主人。片中見到 Riley唔使再戴住倒鈎狗帶被虐待,同埋玩得好開心。

而本刊在最近三個月都有密切留意住鄭俊弘,發現 Riley已經再沒有在他西貢寓所出現,希望鄭俊弘以後都唔好再接番 Riley返屋企。







被 TVB雪藏了半年,在上個月終於解凍,二人獲安排出席台慶,鄭俊弘仲有得上台表演。





被雪期間,鄭俊弘自暴自棄,肥了成個碼,十足麻甩佬一樣。

虐畜

圈中有不少藝人曾虐待小動物,被網民圍插,虐畜一旦罪成,除咗罰款,甚至要坐監。

林曉培

曾經因醉駕撞死人的林曉培( Shino), 12年再發酒癲,借醉虐犬,怒吼愛犬,又掩住狗口鼻阻止牠嘔吐,令三個月大狗仔肺積水兼吐血絲,林曉培即發聲明道歉,但仍遭圈中人大鬧。

洪天明

早年,洪天明一時大意,去又一城超市掃貨,竟留低貴婦狗於停車場的密封車廂內長達 45分鐘,焗到幾乎抖唔到氣。

唐貝詩

10年,唐貝詩在微博自爆訂購「盆景貓」,指養盆景貓不會再唔見,即遭網民狂插虐畜,心理有問題,連其母寇鴻萍亦被指唔識教女,其後兩母女公開道歉。

撰文、攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!