掃呢頁CODE去手機

2017年12月14日 星期四

老馬收火,夏雨  [壹週刊 - 1449] __,夏雨,M1,

豪語錄老馬收火,夏雨 夏雨向來老馬有火。○五年,六十六歲,在無綫三十八年,首次憑《甜孫爺爺》擊敗秦沛、姜大偉、黎耀祥同馬國明首奪最佳男配角,夏雨毫不掩 ...






豪語錄

老馬收火,夏雨 

夏雨向來老馬有火。

○五年,六十六歲,在無綫三十八年,首次憑《甜孫爺爺》擊敗秦沛、姜大偉、黎耀祥同馬國明首奪最佳男配角,夏雨毫不掩飾說:「頒俾我,是絕對有資格,排隊都應該到我」

○七年《溏心風暴》爆出,夏記被睇高一線成為視帝,最終不敵親生仔(經理人合約)的陳豪,事後勞氣說:「無綫不尊重我,是政策問題""我覺得值得商榷,條氣唔係好順。」

一六年,七十三歲高齡創業,開電影公司,「我覺得我搞(電影)係有我着數嘅地方,我有呢個雄心壯志㗎,我認我唔化!」今年三度回歸無綫拍《溏心風暴 3》,觀眾嫌劇情離地普遍負評,夏雨看透世情說:「全部人有嘢都會放上網,係咪要網上同人嗌交?我嘅能力又係咪嗌得贏一啲唔同意見嘅人?」

夏雨口硬說自己「唔化」,實質心態已漸有改變,畢竟今年已經七十四歲,仲要勞氣到幾時?

拆解負評

老一輩的人講個信字,監製劉家豪、梅小青回歸無綫開劇,夏雨未睇劇本,已答應埋位。「大家互相信任,等於劉家豪都無要求我返去試鏡。以往咁好戰績,幕前又已經合作咁耐,佢唔搵我都爭取返嚟拍。」

我家陳太是無綫劇集鐵粉,《溏心》第一輯已經捧場,睇一輯、鬧一輯,睇到《溏心 3》鐵粉同不少觀眾一樣嫌劇情根本不能夠同第一、二輯相提並論。「風格上係有啲不同,如果太似《溏心》一、二,大家又會投訴,換一個風格未嘗唔好,老實講,一齣戲拍完出嚟究竟好定壞,邊個事前會知?我拍咁多部電影,部部都希望票房過億,但有幾多部都要等開盅結果至會知,我哋都盡晒力,都無嘢可以再做!」

夏雨極力賣花讚花香,指《溏心》賣誇張,《溏心 2》賣悔,來到第三輯是「有恩必報」,同今時今日香港實況,處處你爭我鬥、爾虞我詐有好大出入,堅離地。「你話離地,即是而家好少人做得到,我都承認好少人做得到,但唔代表無這種人。」你自己呢,係咪有恩必報?夏雨的答案透露了他真正的睇法。「受人恩惠會記得好清楚,但我唔敢講有四十六億時會攞晒出嚟,我都唔敢咁講,但我會報。」







《溏心 3》夏雨同李司棋再做夫妻,毀譽參半。





翌年夏雨憑《溏心風暴之家好月圓》從司棋姐手上接過視帝大獎。

部部都希望票房過億,但有幾多部都要等開盅結果至會知。



局部收火

《溏心》系列拍足十年,時代不同,這一輯哪管對白潮語又押韻,水蛇春咁長背死人,觀眾簡單地只有好與差,明顯這一次負評佔大比數,甚至要求無綫腰斬,平日執着至極的夏雨,忽然看透世情。「我諗無一個作品係百分百人都鍾意,梗有人有意見,但係大家都知道,就算最好都不外如是,多一點半點收視,就係咁樣,你講到意見我就敢睇,我都講,有啲意見我係唔聽,嬲嘅,但而家個媒體同十年前已經唔同,全部人都會放上網,係咪要網上同人嗌交?我嘅能力又係咪可以拗得贏一啲唔同意見嘅人呢?我覺得呢啲都唔係我要做嘅嘢。」

係咪要網上同人嗌交?我嘅能力又係咪可以拗得贏一啲唔同意見嘅人呢?









在無綫三十八年,○五年夏雨開齋憑《甜孫爺爺》奪《最佳男配角》。





第一輯《溏心風暴》,無綫加重親生仔陳豪、黃宗澤等戲份,令夏雨頗有微言。





首輯《溏心》夏雨突出又搶戲,但視帝俾咗陳豪,當事人講到明條氣唔順。

依然唔化

老馬收火屬局部性質,對於他最拿手的演戲範疇依然執着到一個點,這天夏雨舉例說明。「編劇一大班人日日嘔心瀝血度劇本、人物性格出來,但呢個世界沒有最好,只有更好,我唔忽略佢哋嘅創作,但唔好忽略我哋幾十年喺演藝裡面嘅創作,我都有自己一套見解,成套戲最後結局我昏迷咗好耐,醒番見番我嘅恩公(李國麟),第一句講咗句『老友記』就醒番,我話唔得,全套戲就係因為要報恩俾恩公,搞咗四十集出來,昏迷咗好多集,到我醒番第一句說話一定要講『恩公』,我堅持,結果採納咗。最後一句堅持嚟做乜?搞到編劇唔開心,監製又難做,導演又唔知點拍,咪就係唔化囉!」





夏雨公司主打小本電影,其中搵錢小豪、吳耀漢等老鬼埋位的《夠殭清道夫》,收千幾萬,算有交代。



無綫禁用溏心

一二年拍完《回到三國》,夏雨再度離開無綫,在東南亞拍劇之餘,又當上製作人投資拍電影,等埋位影相時,夏雨透露最近投資的鬼片慘淡收場,但無阻他繼續開戲,尤其是籌備得如火如荼的《溏心風暴》電影版。「其實都係完成自己一個夢想,無錢拍唔到大製作,請唔到大卡士,戲院又唔 buy你,大陸又入唔到,我都係香港影視養大我,都希望可以做到啲嘢,但係太難,我哋有新意念,有誠意去拍,但要不斷喺小製作衝出黑暗,邊有咁容易,繼續努力

「其實(溏心)已經出咗兩個故事,大家開過會覺得唔夠理想,所以而家又重新搞過個故事,我而家突然咁諗,尋日播到第六集,點樣同《溏心》切割,又令到大家都知道係《溏心》一班演員,我哋唔可以用《溏心》嚟宣傳,唔可以話俾人知呢個係《溏心風暴》電影版,同埋我都唔想,好似你今日都識講,第三輯又老土,第二輯又保守,諗緊係咪應該用一班咁優秀嘅演員做新嘢,喺度思考緊!」

但要不斷喺小製作衝出黑暗,邊有咁容易,繼續努力



退休 no way

劇集出街,夏雨訪問排到密麻麻,幾番周旋,先安排到時間做訪問,由度期、預備服飾全部由夏雨一手包辦,很難想像眼前的奶茶王已經七十四歲,直截了當問有想過退休嗎?夏雨斬釘截鐵說:「無!我退休原因只會因為身體唔得,因為我冷眼旁觀睇一啲前輩演員,佢哋有啲本來身體狀況都好好,對白好清晰、節奏掌握得好,可能一場大病就成個人衰退,呢啲唔係我能夠控制,但我覺得自己仲應付得到,仲有心有力應付到咁緊張嘅工作,我唔會成為拍攝負累,做咩要退休?」







夏雨年過四十先同無綫同事馬慧玲結婚生仔。





夏雨大仔黃奕晨在 ViuTV做主持。

豁達爸爸

夏雨對自己的事業幾十年來如一的執着,對住三個仔女,他的豁達卻未必是當今父母能夠做得到。

大仔黃奕晨誓要入行,夏雨萬般不願都沒有半點阻攔,如珠如寶的細女即將大學畢業,計劃好稍後到美國進修,外地就業,和夏雨心中盤算回流香港工作,完全兩碼子的事,無奈但沒有半句怨言:「仔女十八歲就係一個成人,有佢自己人生,我可以灌輸一啲嘢俾佢,但唔可以左右佢嘅人生!」

撰文:陳琳

攝影:黃志明


鍾意就快D Share啦!