掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

【孖囡囡拍聖誕特輯】16個月大Kelly親餵食爆谷 鍾嘉欣:感覺好窩心 __,Kelly,鍾嘉欣,嘉欣,伍樂怡,陳慧琳,

鍾嘉欣最近同16個月大嘅囡囡Kelly一齊為主題樂園拍聖誕特輯,嘉欣話拍攝前都有同老公商量,認為係一個好難得嘅機會,問母女檔酬勞係咪特別高?嘉欣話﹕「 ...




鍾嘉欣最近同16個月大嘅囡囡Kelly一齊為主題樂園拍聖誕特輯,嘉欣話拍攝前都有同老公商量,認為係一個好難得嘅機會,問母女檔酬勞係咪特別高?嘉欣話﹕「唔重要,因為係我哋全家都好鍾意嘅地方,theme係forever,等佢大個女可以睇番,一定會好開心。」

拍攝時間花上幾小時,嘉欣差唔多全程要抱住囡囡,雖然好辛苦,但佢一啲都唔介意咁話﹕「最重要係冇壓力,Kelly玩得開心,我同個女都留下美好回憶,係值得嘅。」一開始時,Kelly都有少少怕羞,因為突然成為受注視人物,20幾個工作人員不停逗佢笑,嘉欣話﹕「佢要望吓係咪安全先敢盡情玩,後來見到佢最鍾意嘅Olaf,又攬又錫鼻你,仲有bubbles,佢都差啲忘記咗個鏡頭。」

見Kelly不時賣萌,流露出天真表情,好開心咁喺地上蹦蹦跳。其中一幕Kelly要餵嘉欣食爆谷,一臉天真嘅Kelly不斷餵媽媽食爆谷,就算導演叫Cut,佢都仲唔停咁將爆谷塞落媽咪個口裏面,非常搞笑。嘉欣話﹕「Kelly餵我食爆谷,感覺好窩心,見到聖誕飄雪,又見到米奇同米妮,佢仲開心到錫咗我一啖,好感恩,Kelly真係令我引以為傲。」問到會否贊成囡囡將來入娛樂圈?嘉欣話﹕「我都有同老公商量,如果Kelly將來,似媽咪咁好鍾意娛樂會點?我哋會無條件支持佢揀選任何一份工,有talent嘅話,會畀最好平台佢,但現在太細未知佢鍾意咩。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

鍾嘉欣首次帶埋囡囡Kelly一齊工作,雖然辛苦,但都值得。

Kelly起初對鏡頭都抗拒。










後來越玩越開心,非常盡慶。




Kelly不停餵媽咪食爆谷,導演叫停都繼續餵。


玩得攰都要飲少少水。 Kelly同爸爸好似餅印一樣。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!