掃呢頁CODE去手機

2017年12月31日 星期日

【2017 ByeBye 】「接納一個人從此不見」 洗米嫂新年願望有暗示? __,洗米嫂,周焯華,洗米華,陳慧玲,

太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)聖誕節前同老婆陳慧玲(Heidi)、仔女、屋企人去咗新西蘭旅行,但聽講除夕同元旦就陪MandyLieu去馬爾代夫享受陽光與 ...




太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)聖誕節前同老婆陳慧玲(Heidi)、仔女、屋企人去咗新西蘭旅行,但聽講除夕同元旦就陪Mandy Lieu去馬爾代夫享受陽光與海灘。

度假後一家返香港唔見洗米華(新聞連結: http://bit.ly/2q2hMcn ),嚟到2017最後一日,洗米嫂喺Facebook同微信朋友圈都貼咗一張大時鐘嘅相,留言:「2017即將過去,所有不愉快的種種事情亦隨之過去,迎接更美好的新一年!祝愛我和我愛的人永遠健康、幸福、快樂!Happy New Year! Love you all~」

日前洗米嫂又喺Facebook貼咗一篇叫《心態》嘅文章出嚟,文章多少反應咗佢o依家嘅心態,文中寫:「人,其實不需要太多的東西,只要健康的活着,真誠的愛着,也不失為一種富有。心小了,小事就大了;心大了,大事都小了;看淡世間滄桑,內心安然無恙。對生命而言,接納才是最好的溫柔,不論是接納一個人的出現,還是接納一個人的從此不見。」

「是你的,就是你的。我們努力了,珍惜了,問心無愧。其他的,交給命運。撐不住的時候,可以對自己說聲:我好累,但永遠不要在心裏承認說:我不行。人生在世,短暫不過百年。留得住就留,留不住就放手,何必為難了別人,勉強了自己。」睇嚟洗米嫂對婚姻已經睇得好化,或者到有一日覺得要放手時,佢會放手。

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



同2017年講拜拜,洗米嫂希望所有不快隨之過去。(ig圖片) 洗米嫂喺聖誕同家人去咗澳洲。(ig圖片)
玩完一輪,返香港時,唔見洗米華。(ig圖片) (ig圖片)

鍾意就快D Share啦!