掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

【埋嚟睇...】2018大台月曆曝光 「狄龍之子」勁過視帝兩劇孭飛 __,大台,狄龍,TVB,

聽日就係12月1日,踏入12月,即係仲有31日,我哋就要同2017年講拜拜喇!無綫今日公佈咗2018年月曆,例牌啦…以劇集為主,能夠入圍做月曆嘅劇集應 ...




聽日就係12月1日,踏入12月,即係仲有31日,我哋就要同2017年講拜拜喇!

無綫今日公佈咗2018年月曆,例牌啦…以劇集為主,能夠入圍做月曆嘅劇集應該係重頭劇,包括有張衛健回巢作品《大帥哥》、夏文汐、黎諾懿、陳山聰、黎耀祥主演嘅《逆緣》;黃光亮、陳煒、岑麗香、楊明主演嘅《果欄中的江湖大嫂》;陳展鵬、譚俊彥、姚子羚、陳山聰主演嘅《天命》;馬德鐘主演嘅《跳躍生命線》;郭晉安、楊怡、林文龍同周麗淇主演嘅《再創世紀》;麥明詩、黃智賢同 關禮傑主演《是咁的.法官閣下...》;王浩信、楊明、伍允龍主演嘅《兄弟》,仲有譚俊彥、張振朗、胡定欣、姚子羚主演嘅《包青天再起風雲》等等。

單睇劇集,楊明、譚俊彥(即係狄龍個仔)、陳山聰已有兩套重頭劇喺身,反而視帝陳展鵬、黎耀祥、郭晉安等人則只有一套劇,而陳豪、歐陽震華等人,雖未有劇集上榜,但佢哋就喺11月台慶月出現,同阿姐汪明荃、陳百祥、田蕊妮一齊亮相。視后胡定欣除咗有劇集《包青天再起風雲》外,佢亦喺1月同馬國明、黃翠如、蕭正楠、黃智雯等花旦小生嚟個大合照,而好姊妹姚子羚剛喺大馬攞咗女配角,今次亦吐氣揚眉,同樣孭起兩劇。

此外,綜藝節目主持都有份影月曆,佢哋就係2月同大家拜年,因節目《阿爺廚房》而爆紅嘅李家鼎,就喺最正中位置,非常顯眼,除咗鼎爺,仲有羅蘭姐、胡楓、薛家燕、陳敏之等。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

譚俊彥成為大台親生仔後,即有兩劇孭飛,備受重用。 1月以小生花旦為主。 鼎爺坐正正中,同大家拜年。
張衛健回娘家拍劇。 夏文汐幫無綫拍劇,同祥仔合作。 煒哥今次同黃浩然、黃光亮合作。
陳展鵬同譚俊彥合作《天命》。 馬德鐘今次返無綫拍攝以救護員做主題嘅劇集。 安仔同林文龍、楊怡、周麗淇孭飛嘅《再創世紀》。
黃智賢同關禮傑嘅《是咁的.法官閣下...》 王浩信、楊明、伍充龍合作嘅《兄弟》。 11月台慶月
12月都係譚俊彥。

鍾意就快D Share啦!