網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月1日 星期五

關菊英同《溏3》拍檔有默契:好自然 __,《溏3》,關菊英,

呢個拍檔陣容冇得輸啦!藝人關菊英到電台受訪,講到劇集《溏心風暴3》在內地錄得破億點擊率,她表示:「係呀,好開心。(自己都有煲劇?)係呀,如果出咗街睇唔 ...


呢個拍檔陣容冇得輸藝人關菊英到電台受訪,講到劇集《溏心風暴3》在內地錄得破億點擊率,她表示:「係呀,好開心。(自己都有煲劇?)係呀,如果出咗街睇唔 ...


呢個拍檔陣容冇得輸


藝人關菊英到電台受訪,講到劇集《溏心風暴3》在內地錄得破億點擊率,她表示:「係呀,好開心。(自己都有煲劇?)係呀,如果出咗街睇唔到就遲啲睇番。」講到劇中頭幾集已有不少「金句」,她謂:「其實係觀眾覺得係金句,我哋拍嗰陣冇話邊句係金句,反而今集係多咗啲潮語,我都唔知係咩嚟,例如『肯肯定』,佢哋話唔可以唔講,一定要講。(拍完個人update咗?)都係,都仲有好多,例如『一個點』,佢哋話一定要講。」

孖住阮兆祥搞事

講到今次再與李司棋、夏雨及米雪合作,她表示大家已很有默契:「例如拍食飯傾偈戲,我哋真係好自然好似食飯咁,唔使點排,我同阮兆祥就係負責搞氣氛、搞事嗰啲,我係做黑面角色。」

希望能出碟

關菊英又透露四人將於12月中會到雲頂登台,笑言希望可以多啲登台,而她在聖誕節就會到日本旅行。問到之後可有出碟計劃?她表示:「作為歌手都想出碟,但都要睇吓有冇人投資,要搵吓老闆,同埋依家出碟唔同以前,所以都係隨緣。(你想出實體碟?)我唔知呀,要搵吓呢行啲人傾吓先至得,我唔係好識呢啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!