掃呢頁CODE去手機

2017年12月29日 星期五

《溏3》搶灘 香香敏之司棋米雪成女神 __,香香,女神,陳敏之,敏之,《溏3》,米雪,岑麗香,

岑麗香、陳敏之、李司棋和米雪成了年輕人(下圓圖)的女神。三個青年A、B、C大呻工作辛苦,B呻自己加薪0.025%,A就話自己無限OT,但加得一百蚊,真 ...


岑麗香、陳敏之、李司棋和米雪成了年輕人(下圓圖)的女神。


三個青年A、B、C大呻工作辛苦,B呻自己加薪0.025%,A就話自己無限OT,但加得一百蚊,真係呻到樹葉都落!最終佢哋得出一個自救嘅方法,就係食軟飯,仲話想成為最頂呱呱嘅食軟飯集團CEO!至於佢哋心目中可以養到自己嘅女神係邊個?之咪就係《溏心風暴3 》入面由岑麗香飾演嘅Belle(許貝兒)同由陳敏之飾演嘅Venus(黃以愛)囉,原來Belle同Venus喺辦公室女神排行榜嘅Top 2,跟住A同B就各自數出Belle同Venus嘅優缺點,重點係佢兩個嘅老竇都係大老闆!

Belle似港女Venus衰黐身

咁究竟Belle有咩優點呢?犀利囉!身為ABC嘅佢除咗英文了得仲識得彈豎琴,而且水着Look仲好鬼索,感覺細細粒容易食!但缺點就係太多兵仔埋身,仲好鍾意「相機食先」,有「港女」之嫌;至於Venus,雖然外表老土又宅女Feel,但就勝在有潛力,係「外表斯文內裏Open」嘅表表者,不過衰在黐身兼黐線,做人第三者仲成日要生要死,分分鐘搞到你「錢在銀行人在天堂」,睇到呢度?你又會點揀呢?

青年C就話你知佢點揀,佢話兩個都要晒,不過唔係要Belle同Venus,事關佢覺得Belle同Venus兩個都未夠班,嘩!大口氣到呢……搞到A同B都好想知佢揀邊兩個,C就陰陰嘴一邊睇電話、一邊話一個黑絲夠Sexy,一個着制服夠誘惑,原來佢係講緊着黑絲嘅李司棋同着粉紅色校服嘅米雪呀,仲無限loop李司棋同米雪嘅靚相,令青年A、B都話甘拜下風,識揀,梗係咁揀

網民有話兒:

JXXet Ho:食軟飯集團CEO有大志

WXXNY:識食梗係食米雪

Angxx Chxx:岑麗香着泳衣好正呀!

Dabxx XXX C:陳敏之做戲可以多D(啲)表情~

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!