網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月5日 星期二

《蘋果》獨家專訪邂逅拍拖結婚生女抗癌翁靜晶親述劉家良 30年姻緣 __,翁靜晶,蘋果,癌,

■翁靜晶日前接受本報專訪,表示從亡夫劉家良身上學會俠義精神。攝影:陳俊強【俠味道.翁靜晶連載系列之1報恩之謎】翁靜晶花了兩年時間,成功令賬目混亂的大埔 ...




【俠味道.翁靜晶連載系列之1報恩之謎】翁靜晶花了兩年時間,成功令賬目混亂的大埔定慧寺清盤。現年53歲、被稱為「俠女」的翁靜晶日前接受《蘋果》獨家專訪,分享她的成長經歷,以至和年長30歲的一代宗師劉家良相識、拍拖到結婚的30年經過,又指從劉師傅身上學習到謙卑、俠義精神和處世之道,還有面對生死的樂觀豁達。

翁靜晶於19歲時嫁給比她年長30歲、黃飛鴻第四代弟子劉家良,當年沒有人看好這對忘年戀,翁靜晶曾說過自己前世是一隻金絲雀,被劉家良飼養,今世嫁給他報恩。對於這段往事,翁靜晶日前接受本報專訪時笑說:「呢個係劉師傅個阿媽講嘅,可信性未必咁高。佢話都唔知點解你會鍾意佢,除非你就係嗰隻雀仔變嘅。因為劉師傅細個有隻了哥,行出街撞死咗好傷心,佢阿媽講嚟笑我哋,講講吓變咗真咁樣,可能大家都唔理解點解我咁鍾意佢囉。」



■翁靜晶笑言連奶奶都不理解她為何鍾情劉家良。 ■翁靜晶與劉家良婚後育有兩女。

面對生死的豁達

說到和劉師傅相識到育有兩名女兒,彼此情繫差不多30年,直至劉師傅於13年病逝。翁靜晶自小在單親家庭長大,缺乏父母的愛,她拭着淚說:「係劉師傅畀咗家嘅感覺我。」她更表示劉師傅給她最大包容,除了俠義精神,還教她面對生老病死的豁達,翁靜晶說:「佢打咗兩、三支針化療,有次佢同我哋講,洗頭時甩好多頭髮,嚇到洗頭嗰個人手騰腳震。我哋喺啲唔應該笑嘅地方度笑咗,但佢抗癌過程嗰種豁達,令我學咗好多,因為好多時呢啲英雄人物面對生死,未必可以咁輕鬆。」

當年與劉師傅走在一起,翁靜晶已知道他有一妻一妾:「我哋兩個喺條街度撞到,嗰陣時我係好細個,大家第一眼見到已經留下印象,後來去邵氏拍戲再相遇。」翁靜晶笑指:「嗰時我覺得佢幾得意,佢又覺得我幾可愛,好平常嘅吸引就變咗去街,開始談戀愛。」



■劉家良身手靈活,他於79年的電影《瘋猴》便大耍快狠準的拳腳功夫。劇照 ■劉家良與癌魔搏鬥十多年,最終在13年病逝。
■俠女翁靜晶昨在fb貼上站在電影《正義聯盟》海報前的照片。

定情信物芒果樹

現在的藝人有婚外情是大新聞,但翁靜晶稱以前社會跟現在大不同,她說:「以前啲男人係可以三妻四妾,尤其係拍電影嘅人,佢識我嘅時候,已經有兩個老婆,有一個大老婆,同一個妾侍。」她續謂:「𠵱家好似好大件事咁,嗰個年代係好平常,我同劉師傅太太其實幾啱傾,今日我同劉師傅個仔仲係facebook朋友,所以你唔可以用𠵱家嘅價值觀去睇番以前啲嘢。」到84年二人註冊結婚。

劉師傅曾經送了一棵芒果樹給翁靜晶,13年劉師傅病逝後,翁靜晶將亡夫部份骨灰撒在芒果樹的泥土裏作紀念。問到可信有下一世?翁靜晶想一想回答:「唔想呀,唔好再返嚟就最好,但如果再返嚟,就唔係見劉師傅,我返嚟係要肅清啲敗類。」

採訪:嵐山、馮國康、倩宜




鍾意就快D Share啦!