網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月7日 星期四

30歲生日遇的哥拒載 張名雅嬲豬報警 __,張名雅,

張名雅生日遇上的哥拒載,搞到掃晒興。已為人母嘅前港姐張名雅(Carat)今日就喺社交網站上載咗一班好友同佢慶祝30歲生日嘅合照,佢仲話自己感動到喊添: ...


張名雅生日遇上的哥拒載,搞到掃晒興。


已為人母嘅前港姐張名雅(Carat)今日就喺社交網站上載咗一班好友同佢慶祝30歲生日嘅合照,佢仲話自己感動到喊添:「一入到來見到咁多好朋友真係好感動!(我哭得咁勁你地(哋)係咪真係會post出來)30歲啦,希望會更好!Thank you to all my dear friends for coming out on a weekday night! Had a blast! PS: thanks lo gong @kamhochoy for everything 」

不過喺呢個咁開心嘅日子,竟然有人搞到Carat嬲嬲豬。事關Carat遇到的士司機拒載,而且仲搞到要報警添!Carat表示自己唔係一個為小事而煩嘅人,為咗使命感所以先決定報警,佢希望得到一個公平答覆:「生日是開心的。但的士佢(拒)載唔係第一次遇到。不過由幾時開始香港嘅的士司機點解會咁樣嘅態度,亦繼續堅持自己係無錯?我從來都不為小事而煩。為了大眾市民。使命感確實跑來了。為什(甚)麼香港的士會拒載?實施係應該交給警方處理與否?我最終報警了,希望有個公平的答覆。」唔少網民都話自己曾經遇過拒載,所以都叫Carat唔好咁嬲生日應該閞心至啱。

東網聯絡上張名雅,她表示拒載事件是在昨日尖沙咀發生的,她表示:「其實之前亦有試過(被拒載),但點解要報警?其實都唔想講咁多,今日又開心、又生日。因為拒載都算,有時你都明,上到架車又唔開,無辦法要落車。但係,不過我覺得如果個司機態度好少少嘅,我覺得都算啦。但係仲要好囂張咁,感覺真係好差。件事交咗畀警方,唔緊要啦,等警方處理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!