掃呢頁CODE去手機

2017年12月15日 星期五

【成個屋苑都有睇】《溏心3》收視唔合格 李司棋:呢個真係好難理解 __,李司棋,

無綫台慶劇《溏心風暴3》唔經唔覺已經播映咗到第15集,雖然有李司棋、夏雨、關菊英同米雪,再加上王浩信、黃宗澤、黃翠如同陳敏之助陣,不過對收視似乎有乜嘢 ...




無綫台慶劇《溏心風暴3》唔經唔覺已經播映咗到第15集,雖然有李司棋、夏雨、關菊英同米雪,再加上王浩信、黃宗澤、黃翠如同陳敏之助陣,不過對收視似乎有乜嘢幫助,上星期跨平台嘅平均收視只係21.5點(約140萬觀眾),仲有唔少網民覺得冇當年《溏心》、《溏心2》嗰種感染力!

李司棋噚日接受傳媒訪問,講到收視,佢話:「呢個真係好搲頭,我成個屋苑啲人都話有睇,點解會咁奇怪,真係唔明,o依家啲收視有咁多障礙,真係好難理解。好彩我哋o依家唔使理呢啲,盡力做好佢,幫手做多啲宣傳。」司棋姐又話:「《溏心》係好睇,但係我都會話佢有少少做戲咁做、《溏心2》都好厲害,你諗吓一個好朋友,可以搶走你老公,仲打包埋啲仔女,但係今次唔係用呢啲手法,嚟嚟去去都係講兩頭家,要慢慢谷套戲。」

司棋姐話:「好似夏雨哥嘅個性同做人嘅睇法,女人之間又互相藐對方。跟住又到我個女唔生性,做第三者,鍾意可以唔要自己條命,唐文龍入嚟做CEO嗰陣幾咁smart,乜嘢嘢都集中喺佢身上,但係呢啲事睇嚟好似係小事,都可以一下都毀咗一個人。」佢又話:「我個女愛到不能自拔,嗰男人初初冇呢啲嘢,我覺得真係有啲啲女仔,婚姻保唔住就保唔住,淨係對住你話乜嘢都唔要,一啲要求都冇淨係要你一個人,已經好難抗拒,但係結果係乜都拎晒!」

司棋姐話其實喺現實生活真係有呢啲情節:「喺呢個時代最難以致信,就係夏雨哥呢個角色,點解可以好人到咁嘅樣?但係又真係有啲咁嘅男人,不過已經係好老,好固執,佢哋對朋友好好,對屋企又好專一,唔會三心兩意,好忠誠!之後許二少話唔要一齊,夏雨哥好似離咗婚咁樣,最後係開分咗,點知許家又發生事,我梗係唔俾老公去救喇,米雪要將香香嫁俾有錢人,浩信去咗第二度,唔肯再留喺度。」

司棋姐仲爆話:「家豪哥唔俾改劇本,但係夏雨哥唔係嗰啲人,佢都自己嘅演繹方式,我唔知最後點收科,我嗰陣好奸,即刻移開少少,唔想下次收通告要早兩個鐘開工!」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(劇照) 《溏心3》打大堆頭牌,好多都係《溏心》系列骨幹。 (劇照) 同兩個字形容呢班演員:資深。 (劇照)
呢幾集主要講陳敏之偷食人夫。 (劇照) (劇照) (劇照)

鍾意就快D Share啦!